Journalistikkens Samfunnsoppdrag

Journalistikkens Samfunnsoppdrag

Begrepet samfunnsoppdrag har vorte eit moteord i den journalistiske kvardagen og mediedebatten, men kva som ligg i begrepet, er langt frå eintydig. Journalistar og mediefolk brukar begrepet samfunnsoppdrag i svært vid tyding for å forklare og legitimere journalistisk verksemd. Og samfunnsoppdrag som begrep vert også nytta på......
fra 199,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Begrepet samfunnsoppdrag har vorte eit moteord i den journalistiske kvardagen og mediedebatten, men kva som ligg i begrepet, er langt frå eintydig. Journalistar og mediefolk brukar begrepet samfunnsoppdrag i svært vid tyding for å forklare og legitimere journalistisk verksemd. Og samfunnsoppdrag som begrep vert også nytta på ei rekkje andre område enn journalistikk. <br/> I denne boka blir begrepet journalistikkens samfunnsoppdrag underkasta kritikk og analyse ut frå ei rekkje ulike perspektiv: den filosofiske grunngjevinga for samfunnsoppdraget, samfunnsoppdraget i lys av presseetikkens teori og praksis, allmennkringkastingas praksis i ein ny fleirkulturell og fleirmedial kvardag, Google som den etter kvart viktigaste reiskapen i journalistanes verktøykasse og framtidas interaktive fjernsynsreportasje som no byrjar å vise seg. <br/> Forfattarane av artiklane i denne boka arbeider til dagleg med slike spørsmål blant anna i samband med fleire doktorgradsprosjekt frå dei siste åra. Dei har vore samla i forskingsprosjektet «Journalistikk i endring», som har sitt utspring i journalistutdanninga ved Høgskulen i Volda. Redaktørar for boka har vore Johann Roppen og Sigurd Allern.

Produktinformasjon

Utforsk Journalistikkens Samfunnsoppdrag

Journalistikkens Samfunnsoppdrag er en tankevekkende og kritisk bok som setter fokus på hva samfunnsoppdraget egentlig innebærer innen journalistikk. Begrepet har blitt populært i mediedebatten, men i denne boka analyseres det fra en rekke perspektiver. Forfatterne, med bakgrunn i flere doktorgradsprosjekter, tar for seg de filosofiske, etiske og praktiske aspektene ved samfunnsoppdraget.

Kritisk Analyse og Diverse Perspektiver

Boken bringer frem ulike synspunkter og spørsmål, deriblant:

  • Hva er den filosofiske grunngivingen for samfunnsoppdraget?
  • Hvordan påvirker presseetikkens teori og praksis journalistikken i dag?
  • Hvordan fungerer allmennkringkasting i en stadig mer mangfoldig mediehverdag?
  • Hvilken rolle spiller Google som verktøy for journalister?
  • Hvordan utvikler fremtidens interaktive fjernsynsreportasjer seg?

Detaljer om Boken

Boken er utgitt av Cappelen Damm As og redigert av Johann Roppen og Sigurd Allern. Den inneholder:

  • Utgave: 1. utg.
  • Språk: Norsk (Nynorsk)
  • Sidetall: 264
  • ISBN: 9788271473464
  • Vekt: 499 g
  • Innbinding: Heftet
  • Utgitt: 2010
  • Veil. pris: 479 kr

Journalistikkens samfunnsoppdrag er ikke bare en bok; det er en invitasjon til refleksjon over journalistikkens rolle i samfunnet. Enten du er journalist, medieinteressert, eller bare nysgjerrig på hva som skjer bak kulissene i nyhetsformidlingen, er dette en uunnværlig lesning for deg!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnJournalistikkens samfunnsoppdrag
MerkeCappelen Damm As

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 199,- den billigste prisen for Journalistikkens Samfunnsoppdrag blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
199,-
Gjennomsnittspris:
199,-
Høyeste pris:
199,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig