Markedsføringsledelse Av Kevin Lane Keller, Philip Kotler

Markedsføringsledelse Av Kevin Lane Keller, Philip Kotler

Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Markedsføringsledelse...
fra 270,-
Tilgjengelig i 4 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Norsk tilpasset utgave av selve bibelen innen markedsføring ¿ Kotler og Kellers Markedsføringsledelse.<br/><p>Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring.</p><br/><p><a>Morten Erichsen</a> og <a>Nina Vogt</a> fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler.</p><br/><p><em>Markedsføringsledelse</em> er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler.</p><br/><p>Ønske om forelesertilgang kan sendes til [email protected].</p><br/><p><iframe></iframe></p><br/><p>1 Markedsføring i en ny tid<br/><br/>2 Utvikle markedsstrategier og markedsplaner<br/><br/>3 Innhente informasjon og prognostisere etterspørsel<br/><br/>4 Markedsundersøkelser<br/><br/>5 Skape langsiktige lojalitetsforhold<br/><br/>6 Analysere forbrukermarkedene<br/><br/>7 Analysere bedriftsmarkedene<br/><br/>8 Global markedsføring<br/><br/>9 Identifisere markedssegmenter og velge målgrupper<br/><br/>10 Posisjonering<br/><br/>11 Skape merkeverdi<br/><br/>12 Vekst- og konkurransedynamikk<br/><br/>13 Utvikle produktstrategi<br/><br/>14 Utvikle og markedsføre tjenester<br/><br/>15 Lansere nye markedstilbud<br/><br/>16 Utvikle prisstrategier og prisprogrammer<br/><br/>17 Designe og integrere markedsføringskanaler<br/><br/>18 Detaljhandel, engroshandel og logistikk<br/><br/>19 Integrert markedskommunikasjon<br/><br/>20 Massekommunikasjon<br/><br/>21 Digital kommunikasjon: på nett, i sosiale medier og på mobil<br/><br/>22 Personlig kommunikasjon<br/><br/>23 Lede en helhetlig markedsorganisasjon i et langsiktig perspektiv</p>
Gratis frakt
Frakt og levering
Beskrivelse
Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring.og  fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler.Markedsføringsledelse er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler.Ønske om forelesertilgang kan sendes til [email protected].
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring.Morten Erichsen og Nina Vogt fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler.Markedsføringsledelse er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler.Ønske om forelesertilgang kan sendes til [email protected].

Produktinformasjon

Markedsføringsledelse Av Kevin Lane Keller, Philip Kotler – En Uunnværlig Ressurs

Er du på jakt etter en omfattende guide til markedsføring? Markedsføringsledelse av Kevin Lane Keller og Philip Kotler er den ultimate «bibel» for alle som ønsker å forstå og mestre markedsføringsfaget. Denne norske tilpassede utgaven, basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015, gir deg et solid fundament i de mest aktuelle temaene innen markedsføring i dag.

Kraften i Samtidsmarkedsføring

Kotler og Keller legger vekt på tre essensielle drivkrefter i dagens økonomi: globalisering, teknologi og samfunnsansvar. Uansett om du er student, profesjonell eller entusiast, vil du dra nytte av bokens fokus på:

  • Tjenester og deres unike markedsføringsbehov
  • Sosiale medier og mobilmarkedsføring, som er avgjørende i dagens digitale landskap
  • Praktiske eksempler og caser tilpasset det norske markedet

Hva Du Får i Boken

Denne boken består av 23 kapitler og dekker en rekke emner som er kritiske for å utvikle effektive markedsstrategier. Her er noen av de mest relevante kapitlene:

  • Markedsføring i en ny tid
  • Utvikle markedsstrategier og planer
  • Markedsundersøkelser og prognoser
  • Pojisjonering og merkeverdi
  • Digital kommunikasjon: på nett, i sosiale medier og på mobil
  • Lede en helhetlig markedsorganisasjon

En Norsk Tilpasning med Erfarne Eksperter

Boken er tilpasset av Morten Erichsen og Nina Vogt fra Handelshøyskolen BI, noe som sikrer at innholdet er relevant for norske forhold. Med mange års erfaring i undervisning sørger de for at boken er pedagogisk oppbygd med lettfattelige eksempel på virkelige situasjoner.

Hvorfor Velge Markedsføringsledelse?

Med Markedsføringsledelse får du ikke bare en teori- og faktabok, men også en praktisk guide til hvordan du kan anvende kunnskapene i virkelige markeder. Enten du planlegger å starte din egen bedrift eller jobbe innen markedsføring, er denne ressursen et must-have!

Ikke gå glipp av sjansen til å styrke din markedsføringskompetanse – skaff deg Markedsføringsledelse Av Kevin Lane Keller, Philip Kotler i dag! For mer informasjon, kan du kontakte Gyldendal Norsk Forlag As.

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 270,- den billigste prisen for Markedsføringsledelse Av Kevin Lane Keller, Philip Kotler blant 4 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
270,-
Gjennomsnittspris:
270,-
Høyeste pris:
270,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig