Keller Kevin Lane Markedsføringsledelse

Markedsføringsledelse Av Kevin Lane Keller, Philip Kotler

Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring.og  fra Handelshøyskolen BI har stått for den norsk...... Les mer...
fra 762,-
Tilgjengelig i 2 butikker

Produktinformasjon

Norsk tilpasset utgave av selve bibelen innen markedsføring ¿ Kotler og Kellers Markedsføringsledelse.<br/><p>Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring.</p><br/><p><a>Morten Erichsen</a> og <a>Nina Vogt</a> fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler.</p><br/><p><em>Markedsføringsledelse</em> er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler.</p><br/><p>Ønske om forelesertilgang kan sendes til [email protected].</p><br/><p><iframe></iframe></p><br/><p>1 Markedsføring i en ny tid<br/><br/>2 Utvikle markedsstrategier og markedsplaner<br/><br/>3 Innhente informasjon og prognostisere etterspørsel<br/><br/>4 Markedsundersøkelser<br/><br/>5 Skape langsiktige lojalitetsforhold<br/><br/>6 Analysere forbrukermarkedene<br/><br/>7 Analysere bedriftsmarkedene<br/><br/>8 Global markedsføring<br/><br/>9 Identifisere markedssegmenter og velge målgrupper<br/><br/>10 Posisjonering<br/><br/>11 Skape merkeverdi<br/><br/>12 Vekst- og konkurransedynamikk<br/><br/>13 Utvikle produktstrategi<br/><br/>14 Utvikle og markedsføre tjenester<br/><br/>15 Lansere nye markedstilbud<br/><br/>16 Utvikle prisstrategier og prisprogrammer<br/><br/>17 Designe og integrere markedsføringskanaler<br/><br/>18 Detaljhandel, engroshandel og logistikk<br/><br/>19 Integrert markedskommunikasjon<br/><br/>20 Massekommunikasjon<br/><br/>21 Digital kommunikasjon: på nett, i sosiale medier og på mobil<br/><br/>22 Personlig kommunikasjon<br/><br/>23 Lede en helhetlig markedsorganisasjon i et langsiktig perspektiv</p>

Spesifikasjon

Produkt
Produktnavn Keller Kevin Lane Markedsføringsledelse
Merke Gyldendal Norsk Forlag As

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 762,- den billigste prisen for Keller Kevin Lane Markedsføringsledelse blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.