Teaching As A Design Science Av Diana (University Of London Uk) Laurillard

Teaching As A Design Science Av Diana (University Of London Uk) Laurillard

Teaching is changing. It is no longer simply about passing on knowledge to the next generation. Teachers in the twenty-first century, in all educational sectors, have to cope with an ever-changing cultural and technological environment. Teaching is now a design science. Like other design professionals ¿ architec......
fra 479,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>Teaching is changing. It is no longer simply about passing on knowledge to the next generation. Teachers in the twenty-first century, in all educational sectors, have to cope with an ever-changing cultural and technological environment. Teaching is now a design science. Like other design professionals ¿ architects, engineers, programmers ¿ teachers have to work out creative and evidence-based ways of improving what they do. Yet teaching is not treated as a design profession. </P><P>Every day, teachers design and test new ways of teaching, using learning technology to help their students. Sadly, their discoveries often remain local. By representing and communicating their best ideas as structured pedagogical patterns, teachers could develop this vital professional knowledge collectively.</P><P>Teacher professional development has not embedded in the teacher¿s everyday role the idea that they could discover something worth communicating to other teachers, or build on each others¿
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Teaching is changing. It is no longer simply about passing on knowledge to the next generation. Teachers in the twenty-first century, in all educational sectors, have to cope with an ever-changing cultural and technological environment.Teaching is now a design science. Like other design professionals - architects, engineers, programmers - teachers have to work out creative and evidence-based ways of improving what they do. Yet teaching is not treated as a design profession.Every day, teachers design and test new ways of teaching, using learning technology to help their students. Sadly, their discoveries often remain local. By representing and communicating their best ideas as structured pedagogical patterns, teachers could develop this vital professional knowledge collectively.Teacher professional development has not embedded in the teacher's everyday role the idea that they could discover something worth communicating to other teachers, or build on each others' ideas. Could the culture change? From this unique perspective on the nature of teaching, Diana Laurillard argues that a twenty-first century education system needs teachers who work collaboratively to design effective and innovative teaching.

Produktinformasjon

Oppdag Teaching As A Design Science Av Diana Laurillard

Teaching As A Design Science av Diana Laurillard, fra University of London, tar et friskt blikk på hvordan undervisning utvikler seg i vår moderne verden. I en tid hvor teknologi og kultur forandrer seg raskt, må undervisning være mer enn bare kunnskapsoverføring. Det handler om kreativ design og evidensbaserte metoder som kan forbedre læringsopplevelsen for studenter.

En ny tilnærming til undervisning

Denne boken belyser hvordan lærere, lik andre designprofesjoner som arkitekter og ingeniører, må utvikle innovative og effektive måter å undervise på. Her er noen sentrale punkter som boken dekker:

  • Design og testing: Lærere tester daglig nye undervisningsmetoder, men deres funn blir ofte isolerte. Laurillard oppfordrer til å dele og konkretisere disse erfaringene.
  • Pedagogiske mønstre: For å fremme profesjonell utvikling, må lærere representere sine beste ideer på en strukturert måte.
  • Samarbeid: En effektiv utdanning krever samarbeid mellom lærere for å designe og implementere innovative undervisningsmetoder.

Hvorfor velge Teaching As A Design Science?

Denne boken gir praktiske verktøy for moderne lærere som ønsker å navigere i det utfordrende landskapet av 21. århundre utdanning. Med et fokus på samarbeidslæring og kreativ problemløsning, gir Laurillard leseren innsikt i hvordan undervisning kan transformeres for bedre resultater. Er du klar for å ta steget mot en mer designfokusert tilnærming til undervisning?

*Gå ikke glipp av muligheten til å forbedre undervisningspraksisen din med denne essensielle boken!*

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerPsykologi og pedagogikk
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 479,- den billigste prisen for Teaching As A Design Science Av Diana (University Of London Uk) Laurillard blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
479,-
Gjennomsnittspris:
479,-
Høyeste pris:
479,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig