
Leveraging the Impact of 360Degree Feedback
Produktinformasjon
Maximer effekten med 360Degree Feedback
Oppdag hvordan Leveraging the Impact of 360Degree Feedback kan forvandle din organisasjon! Målrettet mot ledere og HR-profesjonelle, gir denne boken en praktisk guide til å implementere effektive 360-graders tilbakemeldingssystemer. Lær de beste praksisene for å bruke tilbakemelding fra flere dimensjoner for å skape en mer dynamisk og engasjert arbeidsplass.
Nøkkelfunksjoner ved 360Degree Feedback
- Praktiske verktøy: Boken inneholder arbeidsark, sjekklister og tilpasningsverktøy.
- Oppdatert forskning: Bygger på over 20-år med forskning og praksis i ulike organisasjoner.
- Interaktivt innhold: Få tilgang til nye kapitler som tar for seg hva som påvirker gyldigheten av tilbakemeldingene.
- Effektiv implementering: Trinn-for-trinn retningslinjer for suksess i implementeringen av tilbakemeldingssystemer.
For hvem er Leveraging the Impact of 360Degree Feedback?
Enten du er en intern profesjonell som ønsker å styrke lederutviklingen i din organisasjon, eller en ekstern konsulent som arbeider med klienter, gir denne boken deg de nødvendige verktøyene for å maksimere effekten av 360-graders tilbakemelding.
En investering i fremtidig lederskap
Med dyktige forfattere fra Center for Creative Leadership, tilbyr denne boken innsiktsfulle analyser om framtidens lederskap. Du vil lære hvorfor prosessen kan feile og hva som må gjøres for å sikre validiteten av tilbakemeldingene. En god tilbakemelding kan sammenlignes med kartet til en ukjent by - det gir deg veiledning og hjelper deg å navigere mot suksess.
Leveraging the Impact of 360Degree Feedback er mer enn bare en bok; det er en ressurs som hjelper deg med å bygge en mer effektiv og dynamisk organisasjon.
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Sett | Nei |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 436,63 den billigste prisen for Leveraging the Impact of 360Degree Feedback blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.