Making Sense Of Secondary Science Av Rosalind Driver, Ann Squires, Peter Rushworth

Making Sense Of Secondary Science Av Rosalind Driver, Ann Squires, Peter Rushworth

What ideas do children hold about the natural world? How do these ideas affect their learning of science? Young learners bring to the classroom knowledge and ideas about many aspects of the natural world constructed from their experiences of education and from outside school. These ideas contribute to subsequent learning, an......
fra 569,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
What ideas do children hold about the natural world? How do these ideas affect their learning of science? Young learners bring to the classroom knowledge and ideas about many aspects of the natural world constructed from their experiences of education and from outside school. These ideas contribute to subsequent learning, and research has shown that teaching of science is unlikely to be effective unless it takes learners' perspectives into account. Making Sense of Secondary Science provides a concise, accessible summary of international research into learners' ideas about science, presenting evidence-based insight into the conceptions that learners hold, before and even despite teaching. With expert summaries from across the science domains, it covers research findings from life and living processes, materials and their properties and physical processes This classic text is essential reading for all trainee secondary, elementary and primary school science teachers, as well as those researching the science curriculum and science methods, who want to deepen their understanding of how learners think and to use these insights to inform teaching strategies.It also provides a baseline for researchers wishing to investigate contemporary influences on children's ideas and to study the persistence of these conceptions. Both components of Making Sense of Secondary Science - this book and the accompanying teacher's resource file, Making Sense of Secondary Science: Support materials for teachers - were developed as a result of a collaborative project between Leeds City Council Department of Education and the Children's Learning in Science Research Group at the University of Leeds, UK.

Produktinformasjon

Lag Forståelse med Making Sense Of Secondary Science

Er du en lærer eller forsker som ønsker å dykke dypere inn i hvordan unge lærere oppfatter naturfag? Making Sense Of Secondary Science Av Rosalind Driver, Ann Squires, Peter Rushworth gir verdifulle innsikter i elevenes idéer om naturverdenen. Dette verket er essensielt for dem som ønsker å informere sin undervisningsstrategi basert på elevenes perspektiver.

Hvorfor Valg av Making Sense Of Secondary Science?

Med en solid bakgrunn i internasjonal forskning, gir boka en tilgjengelig oppsummering av hvordan barn utvikler sine naturvitenskapelige tanker. Boka dekker:

  • Forskning på livsprosesser og materialer
  • Fysiske prosesser
  • Hvordan tidligere erfaringer former læring

Spesifikasjoner og Målgruppe

Dette klassiske verket tjener ikke bare som en ressurspakke for nye lærere innen sekundær-, grunn- og barneskoler, men også for forskere som ønsker å studere hvordan man kan påvirke elevenes oppfatninger. Med konkrete eksempler og evidensbaserte metoder, gir dette materialet et solid grunnlag for framtidig forskning innen naturfagliga emner.

Brukervennlighet og Tilleggsmateriell

Making Sense Of Secondary Science kommer sammen med støtte-materialer for lærere, utviklet gjennom et samarbeid mellom Leeds kommune og Children’s Learning in Science Research Group ved Universitetet i Leeds, UK. Dette gir et komplett verktøysett for effektiv undervisning.

Ikke gå glipp av muligheten til å berike din vitenskapsundervisning – oppdag lærernes og elevenes dynamiske samspill med Making Sense Of Secondary Science Av Rosalind Driver, Ann Squires, Peter Rushworth i dag!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnMaking Sense of Secondary Science Research into children's ideas
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 569,- den billigste prisen for Making Sense Of Secondary Science Av Rosalind Driver, Ann Squires, Peter Rushworth blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
503,2
Gjennomsnittspris:
550,-
Høyeste pris:
569,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig