Markedsføring i et tverrfaglig perspektiv

Markedsføring i et tverrfaglig perspektiv

Markedsføring i et tverrfaglig perspektiv. Det er på mange måter en utfordring å ha ansvar for markedsføringen i nordiske organisasjoner. Medarbeiderne er sosialisert inn i en demokratisk og sosialt bevisst tradisjon. De er opptatt av solidaritet, samfunnsansvar og miljøbevissthet, og de godtar på ingen måte at sjefens ord er......
fra 349,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering

Produktinformasjon

Oppdag Markedsføring i et tverrfaglig perspektiv

Er du på utkikk etter en innføringsbok i markedsføring som tar hensyn til både nordiske og globale perspektiver? Da er Markedsføring i et tverrfaglig perspektiv det perfekte valget for deg! Denne boken er spesialdesignet for bachelorstudenter og har en grundig tilnærming til dagens marked.

Hva kan du forvente?

  • Faglig dybde: Boken dykker dypt inn i hvordan demokratiske og sosialt bevisste verdier former markedsføring i nordiske organisasjoner.
  • Kunnskapsbasert tilnærming: Medarbeidere med høy utdanning krever motivasjon og utviklingsmuligheter for å yte sitt beste, og denne boken adresserer nettopp dette.
  • Relasjonsfokus: Blir kjent med moderne markedsføringsprinsipper som relasjoner, nettverk og interaksjon — vesentlige elementer for suksess i dagens næringsliv.
  • Globalt perspektiv: Få innblikk i hvordan det nordiske perspektivet plasserer seg i en større global sammenheng.

Detaljer om boken

Forfatterne Tom Rosendahl og Torbjørn Hodne deler sin ekspertise gjennom 495 sider med verdifull informasjon. Boken veier 893 g og er utgitt på norsk (Bokmål) av Cappelen i et heftet format. ISBN-nummeret er 9788202275228, du finner også et omfattende stikkordregister som gjør det lett å navigere i innholdet.

Passer for deg som:

  • Er bachelorstudent innen markedsføring eller relaterte fag.
  • Ønsker et solid grunnlag i markedsføringsprinsipper med et fokus på tverrfaglighet.
  • Er interessert i å forstå hvordan samfunnsansvar og miljøbevissthet prioriteres i dagens markedsføring.

Ikke gå glipp av sjansen til å berike kunnskapen din med Markedsføring i et tverrfaglig perspektiv! Bestill ditt eksemplar i dag!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnMarkedsføring i et tverrfaglig perspektiv
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 349,- den billigste prisen for Markedsføring i et tverrfaglig perspektiv blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.