
Markedsføringens ti dødssynder, Ny bok
Markedsføringens ti dødssynder. Forfatteren identifiserer de ti viktigste feilene i dagens markedsføringspraksis, og hvert punkt er viet ett kapittel hvor han først lister opp tegn og symptomer som indikerer hvorvidt et selskap er selvforskylt sin svakhet, for så å foreslå forbedringer som skal styrke selskapets praksis. Forf......
fra 170,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Produktinformasjon
Markedsføringens ti dødssynder. Forfatteren identifiserer de ti viktigste feilene i dagens markedsføringspraksis, og hvert punkt er viet ett kapittel hvor han først lister opp tegn og symptomer som indikerer hvorvidt et selskap er selvforskylt sin svakhet, for så å foreslå forbedringer som skal styrke selskapets praksis. Forfattere: Philip Kotler Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 114 ISBN: 9788271461317 Vekt: 285 g Forla Hegnar Media as Innbindin Innbundet Utgitt: 2005 Veil. pris: 349 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring For flere fagbøker og lærebøker trykk her
Topplisten: Hegnar Media As Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Markedsføringens ti dødssynder, Ny bok |
| Merke | Hegnar Media As |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 170,- den billigste prisen for Markedsføringens ti dødssynder, Ny bok blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Principles and Practices of Bar and Beverage ManagementAAT Principles of CostingPrinciples of Economics: 2024 Release ISELedende eller særlig uavhengig stilling
Brilliant AccountingMastering Hidden Costs and Socio economic PerformanceDear EnglandCan You Run the Economy?









