
Markedsføringens ti dødssynder, Ny bok
Markedsføringens ti dødssynder. Forfatteren identifiserer de ti viktigste feilene i dagens markedsføringspraksis, og hvert punkt er viet ett kapittel hvor han først lister opp tegn og symptomer som indikerer hvorvidt et selskap er selvforskylt sin svakhet, for så å foreslå forbedringer som skal styrke selskapets praksis. Forf......
fra 170,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Produktinformasjon
Markedsføringens ti dødssynder. Forfatteren identifiserer de ti viktigste feilene i dagens markedsføringspraksis, og hvert punkt er viet ett kapittel hvor han først lister opp tegn og symptomer som indikerer hvorvidt et selskap er selvforskylt sin svakhet, for så å foreslå forbedringer som skal styrke selskapets praksis. Forfattere: Philip Kotler Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 114 ISBN: 9788271461317 Vekt: 285 g Forla Hegnar Media as Innbindin Innbundet Utgitt: 2005 Veil. pris: 349 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring For flere fagbøker og lærebøker trykk her
Topplisten: Hegnar Media As Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Markedsføringens ti dødssynder, Ny bok |
Merke | Hegnar Media As |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 170,- den billigste prisen for Markedsføringens ti dødssynder, Ny bok blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Den store merkevarebokenMotivasjon i fokusOrganizational Change Explained Case Studies on Transformational Change in OrganizationsSmelter sammen Eramet Norway AS 19992024
Paper and the British Empire The Quest for Imperial Raw Materials 1861–1960Rich Girl Nation Taking Charge of Our Financial FuturesThe Systems Leader Mastering the CrossPressures That Make or Break Today's CompaniesBanking 2020 Transform yourself in the new era of financial services
EcoEmancipation An Earthly Politics of FreedomStrategic Human Resource Development in Practice Leveraging Talent for Sustained Performance in the Digital Age of AIEconomic Evaluation CostBenefit Analysis Economic Ethics A Review with Regard to Climate Change – Figures in the Sustainability DiscourseResetting Human Resource Management Seven Essential Steps to Evolve from Crises