
Markedsføringens ti dødssynder, Ny bok
Markedsføringens ti dødssynder. Forfatteren identifiserer de ti viktigste feilene i dagens markedsføringspraksis, og hvert punkt er viet ett kapittel hvor han først lister opp tegn og symptomer som indikerer hvorvidt et selskap er selvforskylt sin svakhet, for så å foreslå forbedringer som skal styrke selskapets praksis. Forf......
fra 170,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Produktinformasjon
Markedsføringens ti dødssynder. Forfatteren identifiserer de ti viktigste feilene i dagens markedsføringspraksis, og hvert punkt er viet ett kapittel hvor han først lister opp tegn og symptomer som indikerer hvorvidt et selskap er selvforskylt sin svakhet, for så å foreslå forbedringer som skal styrke selskapets praksis. Forfattere: Philip Kotler Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 114 ISBN: 9788271461317 Vekt: 285 g Forla Hegnar Media as Innbindin Innbundet Utgitt: 2005 Veil. pris: 349 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring For flere fagbøker og lærebøker trykk her
Topplisten: Hegnar Media As Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Markedsføringens ti dødssynder, Ny bok |
| Merke | Hegnar Media As |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 170,- den billigste prisen for Markedsføringens ti dødssynder, Ny bok blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Pitman New Era Anniversary EditionEconomics of AccountingIntroduction to Operations Research: 2024 Release ISEData Rules
Real Estate Finance & Investments: 2024 Release ISEThe Agent's EdgePotentialize Unlock Potential Maximize Performance and Inspire ExcellenceRevise SQE Dispute Resolution 2025/26 SQE1 Revision Guide
Dalhuisen on Transnational and Comparative Commercial Financial and Trade Law Volume 2 International Arbitration. The Transnationalisation of Dispute ResolutionBusiness Communication Your Mentor and Guide to Doing Business EffectivelyNever Outmatched Military Strategies to Lead Innovate and Win in the Modern Marketing BattlefieldThe Balanced Breakthrough Winning at Work Without Losing at Life
Apple in China The Capture of the World's Greatest CompanyEmployee Experience Design How to Cocreate Work Where People and Organizations ThriveStory Intelligence The Craft of Authentic Storytelling Made Smarter with AITransform! The 14 Behaviors Driving Successful Digital Transformation in the Age of Gen AI









