
Markedsføringens ti dødssynder, Ny bok
Markedsføringens ti dødssynder. Forfatteren identifiserer de ti viktigste feilene i dagens markedsføringspraksis, og hvert punkt er viet ett kapittel hvor han først lister opp tegn og symptomer som indikerer hvorvidt et selskap er selvforskylt sin svakhet, for så å foreslå forbedringer som skal styrke selskapets praksis. Forf......
fra 170,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Produktinformasjon
Markedsføringens ti dødssynder. Forfatteren identifiserer de ti viktigste feilene i dagens markedsføringspraksis, og hvert punkt er viet ett kapittel hvor han først lister opp tegn og symptomer som indikerer hvorvidt et selskap er selvforskylt sin svakhet, for så å foreslå forbedringer som skal styrke selskapets praksis. Forfattere: Philip Kotler Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 114 ISBN: 9788271461317 Vekt: 285 g Forla Hegnar Media as Innbindin Innbundet Utgitt: 2005 Veil. pris: 349 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring For flere fagbøker og lærebøker trykk her
Topplisten: Hegnar Media As Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Markedsføringens ti dødssynder, Ny bok |
Merke | Hegnar Media As |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 170,- den billigste prisen for Markedsføringens ti dødssynder, Ny bok blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Be the OneAfrican Financial EcosystemGlobal Perspectives on Green HRMReflections on the Case for Audit Reform
Hvordan organisasjoner fungererManaging Voluntary Sport OrganizationsCultural and Creative IndustriesDeveloping Change Leaders
The Song of SignificancePERSONAL TAX (FA24) WORKBOOKGreening the BoardroomThe Changing Role of National Development Banks in Africa