
Markedspsykologi - investeringsstrategier for irrasjonelle aksjemarkeder, Veldig pen bok / som ny
Markedspsykologi. Boka tar for seg investorers psykologi og markedspsykologiens natur. Den presenterer sju ulike investeringsstrategier: tekniske analyser, nøkkeltallsanalyser, motstrømsinvesteringer, vekstorienterte investeringer, kontantstrømsanalyser, popularitetsinvesteringer og multianalyser. Hver av disse strategiene pr......
fra 150,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Brukt
Frakt og levering

Markedspsykologi - investeringsstrategier for irrasjonelle aksjemarkeder, Pent brukt bok uten markeringer
Siste kjente pris:
249,-
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Markedspsykologi. Boka tar for seg investorers psykologi og markedspsykologiens natur. Den presenterer sju ulike investeringsstrategier: tekniske analyser, nøkkeltallsanalyser, motstrømsinvesteringer, vekstorienterte investeringer, kontantstrømsanalyser, popularitetsinvesteringer og multianalyser. Hver av disse strategiene presenterer en måte å identifisere, predikere og utnytte markedspsykologi til å tjene penger i aksjemarkedet. Forfattere: Ole Thoresen Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 240 ISBN: 9788271461843 Vekt: 726 g Forla Hegnar Media Innbindin Innbundet Utgitt: 2008 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Hegnar Media Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Markedspsykologi - investeringsstrategier for irrasjonelle aksjemarkeder, Veldig pen bok / som ny |
Merke | Hegnar Media |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 150,- den billigste prisen for Markedspsykologi - investeringsstrategier for irrasjonelle aksjemarkeder, Veldig pen bok / som ny blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
How Business Storytelling WorksSzycher¿s Practical Handbook of Entrepreneurship and InnovationCreative Project ManagementAAT Financial Accountin Preparing Financial Statements
Decoding Economic CrisesLearned ExcellenceChallenges and Opportunities for Innovation in IndiaP3 RISK MANAGEMENT - REVISION CARDS
Love As a Business StrategySTRATEGIC CASE STUDYBUSINESS TAX (FA24) - STUDY TEXTBA2 FUNDAMENTALS OF MANAGEMENT ACCOUNTING - REVISION CARDS