
Markedspsykologi - investeringsstrategier for irrasjonelle aksjemarkeder, Veldig pen bok / som ny
Markedspsykologi. Boka tar for seg investorers psykologi og markedspsykologiens natur. Den presenterer sju ulike investeringsstrategier: tekniske analyser, nøkkeltallsanalyser, motstrømsinvesteringer, vekstorienterte investeringer, kontantstrømsanalyser, popularitetsinvesteringer og multianalyser. Hver av disse strategiene pr......
fra 150,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Markedspsykologi. Boka tar for seg investorers psykologi og markedspsykologiens natur. Den presenterer sju ulike investeringsstrategier: tekniske analyser, nøkkeltallsanalyser, motstrømsinvesteringer, vekstorienterte investeringer, kontantstrømsanalyser, popularitetsinvesteringer og multianalyser. Hver av disse strategiene presenterer en måte å identifisere, predikere og utnytte markedspsykologi til å tjene penger i aksjemarkedet. Forfattere: Ole Thoresen Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 240 ISBN: 9788271461843 Vekt: 726 g Forla Hegnar Media Innbindin Innbundet Utgitt: 2008 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Hegnar Media Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Markedspsykologi - investeringsstrategier for irrasjonelle aksjemarkeder, Veldig pen bok / som ny |
| Merke | Hegnar Media |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 150,- den billigste prisen for Markedspsykologi - investeringsstrategier for irrasjonelle aksjemarkeder, Veldig pen bok / som ny blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Pitman New Era Anniversary EditionEconomics of AccountingIntroduction to Operations Research: 2024 Release ISEData Rules
Real Estate Finance & Investments: 2024 Release ISEThe Agent's EdgePotentialize Unlock Potential Maximize Performance and Inspire ExcellenceRevise SQE Dispute Resolution 2025/26 SQE1 Revision Guide
Dalhuisen on Transnational and Comparative Commercial Financial and Trade Law Volume 2 International Arbitration. The Transnationalisation of Dispute ResolutionBusiness Communication Your Mentor and Guide to Doing Business EffectivelyNever Outmatched Military Strategies to Lead Innovate and Win in the Modern Marketing BattlefieldThe Balanced Breakthrough Winning at Work Without Losing at Life
Apple in China The Capture of the World's Greatest CompanyEmployee Experience Design How to Cocreate Work Where People and Organizations ThriveStory Intelligence The Craft of Authentic Storytelling Made Smarter with AITransform! The 14 Behaviors Driving Successful Digital Transformation in the Age of Gen AI








