
Markedsundersøkelser Som Bevis I Varemerke- Og Markedsføringsrett Av Monica Viken
Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen. Bokens innholdsfortegnelse(pdf, 83,45 kB) ...
fra 470,-
Tilgjengelig i 3 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Produktinformasjon
Grundig behandling av den juridiske håndtering av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark.<br/>Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen.<br/><div><br/><div><br/> <div><br/><br/> <div><br/> <a>Bokens innholdsfortegnelse</a><span>(pdf, 83,45 kB) <br/><br/></span><br/> </div><br/> </div><br/></div></div>
Topplisten: Gyldendal Norsk Forlag As Lover og lovsamlinger
Spesifikasjon
Generelt
Sett | Nei |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 470,- den billigste prisen for Markedsundersøkelser Som Bevis I Varemerke- Og Markedsføringsrett Av Monica Viken blant 3 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste lover og lovsamlinger for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.