Markedsundersøkelser Som Bevis I Varemerke- Og Markedsføringsrett Av Monica Viken

Markedsundersøkelser Som Bevis I Varemerke- Og Markedsføringsrett Av Monica Viken

Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen. Bokens innholdsfortegnelse(pdf, 83,45 kB) ...
fra 470,-
Tilgjengelig i 3 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
59,- kr
Frakt og levering

Produktinformasjon

"Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett. Grundig behandling av den juridiske håndteringen av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark. Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen. Boken er utgitt av [forlag] og er skrevet av [forfatter]. Den er på [språk] og har [antall] sider. Boken gir en grundig innføring i temaet og er en nyttig ressurs for jurister og studenter som ønsker å forstå de juridiske aspektene ved markedsundersøkelser." Forfattere: Monica Viken Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 393 ISBN: 9788205426573 Vekt: 874 g Forla Gyldendal Norsk Forlag AS Innbindin Innbundet Utgitt: 2012 Veil. pris: 949 kr Kategori: Jus

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 470,- den billigste prisen for Markedsundersøkelser Som Bevis I Varemerke- Og Markedsføringsrett Av Monica Viken blant 3 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste lover og lovsamlinger for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.