Marketin Real People, Real Decisions, Pent brukt bok uten markeringer

Marketin Real People, Real Decisions, Pent brukt bok uten markeringer

Marketin Real People, Real Decisions. Real People, Real Decisions is the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies every day. Marketing is about the flesh and blood people who need to make tough decisions about the best way to develop a new prod......
fra 380,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Marketin Real People, Real Decisions. Real People, Real Decisions is the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies every day. Marketing is about the flesh and blood people who need to make tough decisions about the best way to develop a new product, or about how to make a product so irresistible that it flies off store shelves. With this book, the authors show how marketing can come alive when practiced by real people who make real choices. Imagine you are Dr Steve Perry, Commercial Director of Visa Europe the world"s leading electronic payment system and one of the top ten sponsors of the Olympics, Para Olympics and FIFA World Cup. Visa have developed V PAY which is the first trans European chip and pin payment system and the question facing Dr Steve Perry was, how does Visa Europe try to move European banks over to V PAY as the preferred payment card solution? Please note that the product you are purchasing does not include MyMarketingLab. MyMarketingLab Join over 11 million students benefiting from Pearson MyLabs.This title can be supported by MyMarketingLab, an online homework and tutorial system designed to test and build your understanding. Would you like to use the power of MyMarketingLab to accelerate your learning? You need both an access card and a course ID to access MyMarketingLab. These are the steps you need to take:1. Make sure that your lecturer is already using the system Ask your lecturer before purchasing a MyLab product as you will need a course ID from them before you can gain access to the system.2. Check whether an access card has been included with the book at a reduced cost If it has, it will be on the inside back cover of the book.3. If you have a course ID but no access code, you can benefit from MyMarketingLab at a reduced price by purchasing a pack containing a copy of the book and an access code for MyMarketingLab (ISBN:9780273758594)4. If your lecturer is using the MyLab and you would like to purchase the product...Go to www.pearsonmylabandmastering.com/global/mymarketinglab to buy access to this interactive study programme. For educator access, contact your Pearson representative. To find out who your Pearson representative is, visit www.pearsoned.co.uk/replocator Forfattere: Vincent-wayne Mitchell Utgave: ukjent Språk: Engelsk Sidetall: 660 ISBN: 9780273758167 Vekt: 1202 g Forla Financial Times/Prentice Hall Innbindin Heftet Utgitt: 2012 Veil. pris: 0 kr Kategori: Økonomi, finans, næringsliv og ledelse

Produktinformasjon

Oppdag hemmelighetene bak markedsføring med 'Marketin Real People, Real Decisions'

Vil du forstå hvordan virkelige mennesker i ledende selskaper lar sine beslutninger forme markedsføring? Da er denne pent brukte boken, 'Marketin Real People, Real Decisions' uten markeringer, akkurat det du trenger. Med over 660 sider fylt med innsikt, tar boken deg med på en reise inn i tankene til personer fra virkeligheten som står overfor reelle utfordringer og beslutninger innen markedsføring.

Hvorfor velge 'Marketin Real People, Real Decisions'?

  • Innsiktsfull tilnærming: Boken skiller seg ut ved å fokusere på virkelige scenarier og beslutninger som markedsførere står overfor.
  • Engasjerende case-studier: Opplev eksempler fra de som styrer ledende selskaper, inkludert hvordan Visa Europe har implementert sitt nyskapende V PAY-system.
  • Aktuelt innhold: Oppdag hvordan moderne markedsføringsstrategier kan brukes til å utvikle produkter som virkelig fanger kundenes oppmerksomhet.

Produksjonsspesifikasjoner

Med et vekt på 1202 g og ISBN 9780273758167, er boken utgitt av Financial Times/Prentice Hall. Den er perfekt for studenter og fagfolk innen økonomi, finans, næringsliv og ledelse. Uansett om du er student eller en erfaren markedsfører, vil denne boken gi deg nyttige perspektiver og strategier.

Hvordan bruke boken til ditt fordel?

Ved å hente erfaringer fra virkelige personer, kan du lære å:

  • Gjenkjenne nøkkelbeslutninger som påvirker markedsføring.
  • Anvende teori i praksis for å møte utfordringer i ditt eget arbeidsliv.
  • Identifisere suksessfaktorer for å drive kampanjer som virkelig fungerer.

Ikke gå glipp av sjansen til å eie en pent brukt utgave av 'Marketin Real People, Real Decisions' - en virkelig ressurs for alle som ønsker å dykke dypere inn i markedsføringsverdenen. Med ingen markeringer i teksten, er denne boken klar til å hjelpe deg med å ta kunnskapen din til neste nivå!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnMarketin Real People, Real Decisions, Pent brukt bok uten markeringer
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 380,- den billigste prisen for Marketin Real People, Real Decisions, Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
380,-
Gjennomsnittspris:
380,-
Høyeste pris:
380,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig