Marketin Real People, Real Decisions, Pent brukt bok uten markeringer

Marketin Real People, Real Decisions, Pent brukt bok uten markeringer

Marketin Real People, Real Decisions. Real People, Real Decisions is the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies every day. Marketing is about the flesh and blood people who need to make tough decisions about the best way to develop a new prod......
fra 380,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Marketin Real People, Real Decisions. Real People, Real Decisions is the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies every day. Marketing is about the flesh and blood people who need to make tough decisions about the best way to develop a new product, or about how to make a product so irresistible that it flies off store shelves. With this book, the authors show how marketing can come alive when practiced by real people who make real choices. Imagine you are Dr Steve Perry, Commercial Director of Visa Europe the world's leading electronic payment system and one of the top ten sponsors of the Olympics, Para Olympics and FIFA World Cup. Visa have developed V PAY which is the first trans European chip and pin payment system and the question facing Dr Steve Perry was, how does Visa Europe try to move European banks over to V PAY as the preferred payment card solution? Please note that the product you are purchasing does not include MyMarketingLab. MyMarketingLab Join over 11 million students benefiting from Pearson MyLabs.This title can be supported by MyMarketingLab, an online homework and tutorial system designed to test and build your understanding. Would you like to use the power of MyMarketingLab to accelerate your learning? You need both an access card and a course ID to access MyMarketingLab. These are the steps you need to take:1. Make sure that your lecturer is already using the system Ask your lecturer before purchasing a MyLab product as you will need a course ID from them before you can gain access to the system.2. Check whether an access card has been included with the book at a reduced cost If it has, it will be on the inside back cover of the book.3. If you have a course ID but no access code, you can benefit from MyMarketingLab at a reduced price by purchasing a pack containing a copy of the book and an access code for MyMarketingLab (ISBN:9780273758594)4. If your lecturer is using the MyLab and you would like to purchase the product...Go to www.pearsonmylabandmastering.com/global/mymarketinglab to buy access to this interactive study programme. For educator access, contact your Pearson representative. To find out who your Pearson representative is, visit www.pearsoned.co.uk/replocator Forfattere: Vincent-wayne Mitchell Utgave: ukjent Språk: Engelsk Sidetall: 660 ISBN: 9780273758167 Vekt: 1202 g Forla Financial Times/Prentice Hall Innbindin Heftet Utgitt: 2012 Veil. pris: 0 kr Kategori: Økonomi, finans, næringsliv og ledelse

Produktinformasjon

Oppdag eneste bok du trenger: Marketin Real People, Real Decisions, Pent brukt bok uten markeringer

Er du på jakt etter en bok som virkelig fanger essensen av marketing? Med Marketin Real People, Real Decisions får du en unik innsikt i hvordan virkelige mennesker tar viktige markedsføringsbeslutninger hver dag. Denne boken drar deg rett inn i tankegangen til de som skaper suksessfulle kampanjer og produkter.

Unik tilnærming til markedsføring

Forfatterne av denne boka, Vincent-wayne Mitchell og Financial Times/Prentice Hall, tar deg med på en reise gjennom markedsføringslandskapet i selskaper som Visa Europe. Forestill deg å være i Dr. Steve Perrys sko, hvor alt handler om å få europeiske banker til å omfavne V PAY, det første trans-europeiske chip- og PIN-systemet.

Detaljer om produktet

  • Utgave: Ukjent
  • Språk: Engelsk
  • Sidetall: 660
  • ISBN: 9780273758167
  • Vekt: 1202 g
  • Innbinding: Heftet
  • Utgivelsesår: 2012
  • Kategori: Økonomi, finans, næringsliv og ledelse

Marketin Real People, Real Decisions, Pent brukt bok uten markeringer er ikke bare en lærebok, det er et praktisk verktøy for alle som ønsker å forstå dynamikken bak markedsføring. Med en blanding av teori og virkelige eksempler, gir den deg verktøyene du trenger for å ta informerte beslutninger.

Få kontakt med læringsverdenen

Selv om denne boken ikke inkluderer MyMarketingLab, får du fortsatt en solid plattform for å bygge din forståelse av markedsføring. Er du klar for å ta marketingkunnskapene dine til neste nivå? Bli en del av de over 11 millioner studentene som allerede har hentet utbytte fra Pearson MyLabs.

Gjennom Marketin Real People, Real Decisions vil du oppdage at markedsføring er mer enn bare tall; det handler om mennesker, beslutninger og strategier. Grip sjansen til å eie en inspirerende kilde til kunnskap! Bestill din kopi i dag.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnMarketin Real People, Real Decisions, Pent brukt bok uten markeringer
MerkeFinancial Times/Prentice Hall

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 380,- den billigste prisen for Marketin Real People, Real Decisions, Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
380,-
Gjennomsnittspris:
380,-
Høyeste pris:
380,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig