Marketing: A Very Short Introduction av Kenneth (University of East A Le Meunier-FitzHugh

Marketing: A Very Short Introduction Av Kenneth (University Of East A Le Meunier-Fitzhugh

This book outlines the nature of contemporary marketing, considering how marketers function as an interface between customers and organisations. As globalisation creates increasing challenges to established marketing practices it shows how marketing efforts need to adapt continuously to allow an organisation to reach its inte...... Les mer...
fra 130.38,-
Tilgjengelig i 2 butikker

Produktinformasjon

Oppdag Marketing: A Very Short Introduction

Marketing: A Very Short Introduction av Kenneth Le Meunier-Fitzhugh er en uunnværlig guide for alle som ønsker å forstå kompleksiteten i moderne markedsføring. Denne boka gir et overblikk over hvordan markedsføring fungerer som en bro mellom virksomheten og kundene, og tar for seg de stadig skiftende landskapene innen bransjen.

Hvorfor du trenger denne boken

Med globalisering og teknologiske fremskritt er det mer kritisk enn noen gang å holde seg oppdatert på markedsføringstrender. Kenneth Le Meunier-Fitzhugh retritterer viktigheten av tilpasningsdyktighet, og hvordan markedsføring spiller en sentral rolle i å skape konkurransefortrinn. Her er noen viktige punkter:

  • Kundens behov: Forstå hvordan markedsføring gir innsikt i kundenes ønsker og behov.
  • Globale utfordringer: Boken diskuterer hvordan innflytelsen av globalisering påvirker etablerte markedsføringsmetoder.
  • Fremtidsrettet tenkning: Lær hvorfor markedsføring må være proaktiv og kontinuerlig justere seg i tråd med nye utviklinger, som veksten av sosiale medier.
  • Etikk og samfunnsansvar: Boken fremhever behovet for etisk markedsføring i dagens samfunn.

Hva du kan forvente

Enten du er en student, profesjonell eller bare nysgjerrig på markedsføring, gir Marketing: A Very Short Introduction deg en verdifull innsikt i emnet. Med en klar og forståelig stil, vil du lett kunne absorbere innholdet, uansett hvor mye forkunnskap du har. Kenneth hjelper deg med å se markedsføring fra forskjellige vinkler og skjønne hvordan du kan anvende denne kunnskapen i praksis.

En investering i fremtiden

Å forstå markedsføring er essensielt i vår stadig mer sammenkoblede verden. Ikke la sjansen gå fra deg til å bli bedre kjent med dette viktige feltet. Skaff deg Marketing: A Very Short Introduction i dag, og ta det første steget mot å forstå de dynamiske kreftene som former våre valg og opplevelser.

Spesifikasjon

Produkt
Produktnavn Marketing: A Very Short Introduction av Kenneth (University of East A Le Meunier-FitzHugh
Merke Other Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 130.38,- den billigste prisen for Marketing: A Very Short Introduction av Kenneth (University of East A Le Meunier-FitzHugh blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.