
Marketing Pent brukt bok uten markeringer
Marketin forventninger, tilfredshet og kvalitet. Denne boken gir en bred innføring i marketing og presenterer faget i et nyere perspektiv. Den viser fagets utvikling både i teori og praksis. Marketing angår ikke bare markedsførere, men omfatter en orientering som preger hele organisasjonen. Marketing kan defineres som en form......
fra 260,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Marketin forventninger, tilfredshet og kvalitet. Denne boken gir en bred innføring i marketing og presenterer faget i et nyere perspektiv. Den viser fagets utvikling både i teori og praksis. Marketing angår ikke bare markedsførere, men omfatter en orientering som preger hele organisasjonen. Marketing kan defineres som en form for forventningsledelse. Marketing er heller ikke begrenset til selgeren som aktiv og kjøperen som passiv part, men trekker inn kunden som "medprodusent". Aktiviteter etter kjøpet blir dermed viktig. Tilfredshet og kvalitet er sentrale begreper som defineres i forholdet til kunden. Den stadig økende bredden i faget reflekteres også i teoritilfanget. Boken inneholder teorier om markedet, produktet og konsumenten. Det presenteres ulike strategier i marketing som i korthet dreier seg om å innfri, endre, trosse eller overgå markedets forventninger. Boken er spesialskrevet for innføringskurset i markedsføring (to vekttall) ved den økonomisk-administrative utdanningen ved høgskolene. Den egner seg også godt for markedsførere som ønsker en bred gjennomgang av hva marketing er og kan være. Til læreverket er det også utarbeidet Casesamling og arbeidsbok i marketing. Lærere som bruker boken til undervisning, vil også få tilgang til lærerveiledning, fordypningsstoff og diskusjonsforum som er lagt ut på Internett. Sigurd Troye er utdannet siviløkonom fra Norges Handelshøyskole og har en Ph. D i marketing fra University of Illinois. Troye er professor i markedsføring ved Norges Handelshøyskole. Levert av © DnBB AS Forfattere: Sigurd Villads Troye Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 519 ISBN: 9788276744705 Vekt: 1229 g Forla Fagbokforlaget Innbindin Innbundet Utgitt: 1999 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Marketing Pent brukt bok uten markeringer |
Merke | Other Brand |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 260,- den billigste prisen for Marketing Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Informasjonsledelse: fra strategiutvikling til gevinstrealisering Pent brukt bok uten markeringerInnføring i bedriftsøkonomi Pent brukt bokIntegritet og innflytelse Ny bokInternasjonalt konkurransedyktige bedrifter (Innbundet) Pent brukt bok uten markeringer
International Finance Global Edition (Pocket) Pent brukt bok uten markeringerIntroductory Econometrics for Finance (Pocket) Pent brukt bok uten markeringerKommunikativ ledelse: om verdier og styring i offentlig sektor Pent brukt bok uten markeringerLeadership - theory and practice (Pocket) Veldig pen bok / som ny
Innføring i bedriftsøkonomi Løsningsforslag Veldig slitt eller vannskadetMarketing Pent brukt bok uten markeringerMedarbeidersamtaler i det nye arbeidslivet Pent brukt bok uten markeringerMedarbeiderskap: fra ord til handling Akseptabel bruktbok med markeringer