Marketing Research Av Al Marshall

Marketing Research Av Al Marshall

An exciting new textbook which introduces you to the essential elements of market research such as problem identification, methodologies, data collection, analysis and reporting....
Vi beklager, men vi har ikke et aktivt tilbud for øyeblikket.

Produktinformasjon

Oppdag Marketing Research Av Al Marshall

Marketing Research Av Al Marshall er en nyunnfanget lærebok som gjør komplekse markedsundersøkelser forståelige for alle! Dette er ikke bare en bok; det er en guide for fremtidige markedsførere. Enten du er ny til faget eller ønsker å bygge videre på dine eksisterende ferdigheter, vil du finne verdifulle innsikter her.

Essensielle Elementer i Markedsundersøkelse

I Marketing Research Av Al Marshall får du en grundig gjennomgang av viktige aspekter som:

  • Problemidentifikasjon – Lær hvordan du identifiserer det virkelige problemet som trengs å løses.
  • Metodologier – Få innblikk i både kvalitative og kvantitative metoder.
  • Datainnsamling – Utforsk hvordan informasjon blir samlet inn effektivt.
  • Analyse og Rapportering – Forstå hvordan man analyserer data og presenterer funnene på en klar måte.

Fokus på Digitale metoder

digitale og observasjonsbaserte forskningsmetoder, som kun er blitt viktigere i dagens markedsføringspraksis. Trenger du å forstå hvordan disse metodene fungerer? Du er på rett sted!

Støttemateriale og Læringsverktøy

Innholdet i Marketing Research Av Al Marshall er rikt på læringsverktøy som:

  • Foreslåtte journalartikler
  • Viktige begreper
  • Gjennomgå-spørsmål
  • Diskusjonsspørsmål

Det finnes også omfattende eksempler i hele boken og et utvalg av online ressurser for forelesere, inkludert PowerPoint-presentasjoner og undervisningsguider.

Boken for Alle Studenter

Enten du er bachelor- eller masterstudent, er Marketing Research Av Al Marshall skreddersydd for deg. Dr. Al Marshall, som har lang erfaring fra markedsundersøkelseskonsultasjoner i flere land, deler sin innsikt og kunnskap på en tilgjengelig måte. Hvis du ønsker å bli en dyktig markedsfører, er dette boken som vil guide deg på veien.

Ikke gå glipp av sjansen til å styrke din forståelse av markedsforskning med denne imponerende boken!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnMarketing Research av Al Marshall
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
471,-
Gjennomsnittspris:
503,-
Høyeste pris:
589,-