Media Studies: The Basics Av Julian (Bournemouth University Uk) Mcdougall, Claire Pollard

Media Studies: The Basics Av Julian (Bournemouth University Uk) Mcdougall, Claire Pollard

Fully updated and revised, the second edition of Media Studies: The Basics is the ideal guide to the changing landscape of media and Media Studies. There have been seismic shifts in what constitutes (the) media in recent years with technological advances ushering in whole new categories of producers, consumers and modes of de......
fra 299,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>Fully updated and revised, the second edition of <I>Media Studies: The Basics </I>is the ideal guide to the changing landscape of media and Media Studies. </P><P>There have been seismic shifts in what constitutes (the) media in recent years with technological advances ushering in whole new categories of producers, consumers and modes of delivery. This has been reflected in the way media is studied with new theories, concepts and practices coming to the fore. This new edition addresses core questions includin</P><UL><P><LI>Who, or what, are the media?</LI><P></P><P><LI>What are the key terms and concepts used in analysing media?</LI><P></P><P><LI>Where have new media technologies had the biggest impact? </LI><P></P><P><LI>How, and by whom, is media made in the 21<SUP>st </SUP>century?</LI><P></P></UL><P>Featuring new case studies, an updated glossary and suggestions for further reading, this is the ideal introduction to Media Studies today for both A Level and undergraduate student
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Fully updated and revised, the second edition of Media Studies: The Basics is the ideal guide to the changing landscape of media and Media Studies. There have been seismic shifts in what constitutes (the) media in recent years with technological advances ushering in whole new categories of producers, consumers and modes of delivery. This has been reflected in the way media is studied with new theories, concepts and practices coming to the fore. This new edition addresses core questions includinWho, or what, are the media?What are the key terms and concepts used in analysing media?Where have new media technologies had the biggest impact? How, and by whom, is media made in the 21st century?Featuring new case studies, an updated glossary and suggestions for further reading, this is the ideal introduction to Media Studies today for both A Level and undergraduate students.

Produktinformasjon

Oppdag Media Studies: The Basics av Julian Mcdougall og Claire Pollard

Media Studies: The Basics er en uunnværlig guide for alle som ønsker å forstå det dynamiske landskapet innen medievitenskap. Dette oppdaterte verket fra anerkjente forfattere, Julian Mcdougall og Claire Pollard, gir deg en omfattende introduksjon til hvordan media fungerer i dag, med en moderne vri.

Hva kan du forvente av denne utgaven?

Den reviderte andreutgaven adresserer viktige spørsmål som er relevante for både A-nivå og undergraduate studenter:

  • Hvem eller hva er media?
  • Hvilke nøkkeltermer og konsepter benyttes for å analysere media?
  • Hvor har nye medieteknologier hatt størst innvirkning?
  • Hvordan og av hvem lages media i det 21. århundre?

Verkets nøkkelfunksjoner og egenskaper

Med et fokus på teknologiske fremskritt som har skapt helt nye kategorier av produsenter og forbrukere, er Media Studies: The Basics redesignert for å reflektere de krevende endringene i medielandskapet. Blant de mest interessante trekkene finner vi:

  • Oppdaterte case-studier som gir praktiske eksempler.
  • En omfattende glossar av viktige termer.
  • Forslag til videre lesing for de som ønsker å dykke dypere.

Hvorfor velge Media Studies: The Basics?

Enten du er en student som nettopp begynner eller en erfaren akademiker, gir dette verket de verktøyene du trenger for å navigere i dagens medielandskap. Media Studies: The Basics er ikke bare en bok – det er en inngangsport til større forståelse av hvordan media påvirker vår hverdag.

Oppdag Media Studies: The Basics og bli rustet til å forstå medienes rolle i vår moderne verden!

Spesifikasjon

Generelt
SpråkEngelsk
Sett
Nei
SjangerKultur, Samfunn og politikk
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 299,- den billigste prisen for Media Studies: The Basics Av Julian (Bournemouth University Uk) Mcdougall, Claire Pollard blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
266,-
Gjennomsnittspris:
266,-
Høyeste pris:
266,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig