Media and Power: Communication and Society

Media and Power: Communication and Society

Media and Power: Communication and Society. Media and Power addresses three key questions about the relationship between media and society. *How much power do the media have? *Who really controls the media? *What is the relationship between media and power in society? In this major new book, James Curran reviews the different......
fra 149,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Media and Power: Communication and Society. Media and Power addresses three key questions about the relationship between media and society. *How much power do the media have? *Who really controls the media? *What is the relationship between media and power in society? In this major new book, James Curran reviews the different answers which have been given, before advancing original interpretations in a series of ground-breaking essays. This book also provides a guided tour of the major debates in media studies. What part did the media play in the making of modern society? How did "new media" change society in the past? Will radical media research recover from its mid-life crisis? Is public service television the dying product of the nation in an age of globalization? Media and Power provides both a clear introduction to media research and an innovative analysis of media power. Forfattere: James Curran Utgave: ukjent Språk: Engelsk Sidetall: 308 ISBN: 9780415077408 Vekt: 476 g Forla Taylor & Francis Innbindin Heftet Utgitt: 2002 Veil. pris: 0 kr

Produktinformasjon

Oppdag 'Media and Power: Communication and Society'

Ta et dypdykk i forholdet mellom media og samfunn med Media and Power: Communication and Society, skrevet av den anerkjente forfatteren James Curran. Denne boken tar for seg tre avgjørende spørsmål som angår medienes innflytelse:

  • Hvor mye makt har mediene egentlig?
  • Hvem har den reelle kontrollen over media?
  • Hvordan er forholdet mellom media og makt i dagens samfunn?

En grundig analyse av media og makt

Curran tilbyr en innholdsrik reise gjennom de store debattene innen medieforskning. Med sine originale tolkninger og banebrytende essays gir han leseren nye perspektiver på spørsmål som:

  • Hva rolle har media spilt i utviklingen av det moderne samfunnet?
  • Hvordan har 'ny media' påvirket samfunnet tidligere?
  • Er offentlig tjenesteteve på vei til å bli en utdøende art i en globalisert verden?

Øk kunnskapen din med denne essensielle boken

Media and Power er ikke bare for akademikere; det er en uvurderlig ressurs for alle som er interessert i hvordan informasjon og kommunikasjonsformer former vår virkelighet. Med sine 308 sider med innsikt, vil boken utvide tankene dine og gi deg verktøyene til å forstå media mer kritisk.

Produktdetaljer

  • Forfatter: James Curran
  • Språk: Engelsk
  • ISBN: 9780415077408
  • Vekt: 476 g
  • Utgave: Heftet
  • Utgitt: 2002

Enten du er student, forsker, eller bare nysgjerrig på medienes rolle i samfunnet, er 'Media and Power: Communication and Society' et must-read. Grip sjansen til å se media fra et nytt perspektiv!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnMedia and Power: Communication and Society
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 149,- den billigste prisen for Media and Power: Communication and Society blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
149,-
Gjennomsnittspris:
149,-
Høyeste pris:
149,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig