
Mediepåvirkning Av Ragnar Waldahl
Leveringstid 2-3 uker (Print-on-Demand).Hvordan arter mediepåvirkningen seg, og hva er de viktigste elementene i påvirkningsprosessen? Er det mediene, budskapet eller mottakerne som er avgjørende når mediene påvirker? Hvilken betydning har mediene for dagens barn og unge?...
fra 160,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Produktinformasjon
Mediepåvirkning. Hvordan arter mediepåvirkningen seg, og hva er de viktigste elementene i påvirkningsprosessen? Er det mediene, budskapet eller mottakerne som er avgjørende når mediene påvirker? Hvilken betydning har mediene for dagens barn og unge? Forfattere: Ragnar Waldahl Utgave: 2 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 318 ISBN: 9788241709715 Vekt: 610 g Forla Gyldendal Innbindin Heftet Utgitt: 1999 Veil. pris: 539 kr
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Mediepåvirkning av Ragnar Waldahl |
Merke | Other Brand |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 160,- den billigste prisen for Mediepåvirkning Av Ragnar Waldahl blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
The Oxford Handbook of Corporate Social ResponsibilitySupply ChainRobotic Process Automation (RPA) in the Financial SectorStrategy and Change Finding Opportunity in Disruption Through Insight Choice and Risk
Leadership in Nursing Practice: the Intersection of Innovation and Teamwork in Healthcare SystemsThe Caring Company How to Shift Business and the Economy for GoodKarma Capitalism Why being a good business is good businessPower Lines The Human Costs of American Energy in Transition
Probability Models for Economic DecisionsPractical Digital Marketing and AI PsychologyBeyond Symbolic Diversity Equity and InclusionCustomer Experience in Fashion Retailing