Mortimer Eduardo Meaning Making in Secondary Science Classrooms

Mortimer Eduardo Meaning Making in Secondary Science Classrooms

This book focuses on the talk of science classrooms and in particular on the ways in which the different kinds of interactions between teachers and students contribute to meaning making and learning. Central to the text is a new analytical framework for characterising the key features of the talk of school science classrooms......
fra 180,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Meaning Making In Secondary Science Classroomsaa
Meaning Making In Secondary Science Classroomsaa
Siste kjente pris:
180,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Meaning Making In Secondary Science Classroomsaa. This book focuses on the talk of science classrooms and in particular on the ways in which the different kinds of interactions between teachers and students contribute to meaning making and learning. Central to the text is a new analytical framework for characterising the key features of the talk of school science classrooms. This framework is based on sociocultural principles and links the work of theorists such as Vygotsky and Bakhtin to the day-to-day interactions of contemporary science classrooms. *presents a framework, based on sociocultural theory, for analysing the language of teaching and learning interactions in science classrooms*provides detailed examples and illustrations of insights gained from applying the framework to real science lessons in Brazil and the UK.*demonstrates how these ways of thinking about classroom talk can be drawn upon to inform the professional development of science teachers.*offers an innovative research methodology, based on sociocultural theory, for analysing classroom talk.*expands upon the ways in which sociocultural theory has been systematically applied to analysing classroom contexts. This book offers a powerful set of tools for thinking and talking about the day-to-day practices of contemporary science classrooms. It contains messages of fundamental importance and insight for all of those who are interested in reflecting on the interactions of science teaching and learning, whether in the context of teaching, higher degree study, or research. Forfattere: Mortimer Utgave: ukjent Språk: Engelsk Sidetall: 141 ISBN: 9780335212071 Vekt: 268 g Forla McGraw-Hill Innbindin Heftet Utgitt: 2003 Veil. pris: 0 kr

Produktinformasjon

Oppdag essensen av læring med 'Mortimer Eduardo Meaning Making in Secondary Science Classrooms'

Er du en lærer som ønsker å forbedre din undervisningspraksis i naturfag? Mortimer Eduardo Meaning Making in Secondary Science Classrooms er en uunnværlig bok som gir deg verktøyene til å forstå samtalene i klasserommet og hvordan de påvirker elevenes forståelse.

Hva gjør denne boken unik?

  • Analyseverktøy: Boken presenterer et nytt analytic framework som fokuserer på språk og interaksjoner mellom lærer og elev.
  • Sosiokulturell tilnærming: Den bygger på teorier fra kjente forskere som Vygotsky og Bakhtin, og setter dem inn i praksis i hverdagen i klasserommet.
  • Reelle eksempler: Du får innsikt fra faktiske naturfagstimer i Brasil og Storbritannia, som hjelper deg med å implementere teoriene i ditt eget undervisningsmiljø.
  • Profesjonell utvikling: Boken gir råd om hvordan denne forståelsen kan brukes til å forbedre profesjonell utvikling for naturfaglærere.
  • Innovativ metode: Den tilbyr en ny forskningsmetodikk for å analysere klasseromsdiskusjoner, noe som er essensielt for moderne undervisning.

Hvorfor velge 'Mortimer Eduardo Meaning Making in Secondary Science Classrooms'?

Enten du er en nyutdannet lærer eller en erfaren pedagog, inneholder denne boken verktøy og innsikter som er av fundamental betydning for alle som er interessert i interaksjonen mellom undervisning og læring. Med 141 sider av dypdykk i viktige konsepter, vil du oppdage måter å fremme forståelse og engasjement i klasserommet.

Oppløft din undervisningspraksis i naturfag med denne unike boken. Ikke vent - invester i din faglige utvikling i dag!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnMortimer Eduardo Meaning Making in Secondary Science Classrooms
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 180,- den billigste prisen for Mortimer Eduardo Meaning Making in Secondary Science Classrooms blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
180,-
Gjennomsnittspris:
180,-
Høyeste pris:
180,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig