Myths of Social Media

Myths of Social Media

SHORTLISTED:Business Book Awards 2021 - Sales & MarketingEveryone knows that social media is free, millennials are all adept social media experts, that businesses always have to be available 24/7 and ultimately none of it really matters, as the digital spa......
fra 589,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p><b>SHORTLISTED:</b><i>Business Book Awards 2021 - Sales & Marketing</i><br><br>Everyone knows that social media is free, millennials are all adept social media experts, that businesses always have to be available 24/7 and ultimately none of it really matters, as the digital space is full of fake news and online messaging is seen as inauthentic. Don''t they?<br><br>The use of social media as a business tool is dominated by falsehoods, fictions and fabrications. In <b><i>Myths of Social Media</i>, </b>digital consultant <b>Michelle Carvill </b>and workplace psychologist <b>Ian MacRae </b>dismiss many of the most keenly-held misconceptions and instead, present the reality of social media best practice. Using helpful and instructive, sometimes entertaining and occasionally eye-watering examples of what you should and should not do, <b><i>Myths of Social Media</i></b>debunks the most commonly held myths and shows you how to use social media effectively for work and at work.</p>

Produktinformasjon

Avdekk sannheten med 'Myths of Social Media'

Myths of Social Media er ikke bare en bok; det er en nøkkelferdighet for alle som ønsker å navigere det ofte turbulente farvannet av sosiale medier i dagens digitale landskap. Skrevet av de anerkjente ekspertne Michelle Carvill og Ian MacRae, denne boken tar for seg de vanligste misoppfatningene som omgir bruk av sosiale medier for bedrifter.

Hva kan du lære av 'Myths of Social Media'?

  • Avsløre mytene: Lær om de vanligste mytene rundt sosiale medier og hvordan de kan føre til feilslutninger i strategien din.
  • Praktiske eksempler: Boken gir deg tilgang til både komiske og tankevekkende eksempler som viser både hva du bør og ikke bør gjøre.
  • Beste praksis: Oppdag virkelige strategier som fungerer, og hvordan du kan implementere dem effektivt.

Hvorfor velge 'Myths of Social Media'?

Sosiale medier ser enkelt ut, men i virkeligheten skjuler det seg mange fallgruver. Denne boken hjelper deg å identifisere og unngå vanlige feil, slik at du kan bruke sosiale medier på en måte som bygger tillit og engasjement, snarere enn å skape forvirring. Både nybegynnere og erfarne fagfolk vil finne verdifulle innsikter som kan forbedre deres digitale tilstedeværelse.

Oppdag en ny virkelighet

Det er lett å bli overveldet av informasjon, men Myths of Social Media finner veien gjennom støyen. Den utfordrer det etablerte synet på sosiale medier som «bare underholdning» og setter fokus på de reelle fordelene for bedrifter i alle størrelser. Enten du er en gründer eller en del av et større team, vil du finne verktøyene du trenger for å lykkes.

Så er du klar for å kaste deg ut i sosiale medier med en ny forståelse? Med Myths of Social Media i hånden, vil du være bedre rustet til å trekke fordelene av dette kraftige verktøyet. Bestill din kopi i dag og ta det første steget mot en mer informert og strategisk tilnærming til sosiale medier!

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 589,- den billigste prisen for Myths of Social Media blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
589,-
Gjennomsnittspris:
589,-
Høyeste pris:
589,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig