Nisja-Wilhelmsen Pål Innholdsmarkedsføring

Innholdsmarkedsføring Av Pål Nisja-Wilhelmsen

Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt.Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelsp...... Les mer...
fra 436,-
Tilgjengelig i 2 butikker

Produktinformasjon

Forfattere: Pål Nisja-Wilhelmsen Innholdsmarkedsføring - Fortjent, eid og kjøpt er en lettlest og praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring. Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt. Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold? Boken gir mange tips, forslag og praktiske eksempler på gode løsninger for sosiale medier, podkast, egne nettsider, kjøpt innhold med mer. Andreutgaven av boken inneholder mange nye eksempler, helt nytt innhold om sosiale medier og et større fokus på bærekraftig kommunikasjon. Forlag: Gyldendal Norsk Forlag AS Utgave: 2 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 375 ISBN: 9788205535145 Vekt: 596 g Innbinding: Heftet Utgitt: 2020 Veil. pris: 469 Kategori: Salg og markedsføring Anmeldelser En fagbok som er morsom å lese.

Spesifikasjon

Produkt
Produktnavn Nisja-Wilhelmsen Pål Innholdsmarkedsføring
Merke Gyldendal Norsk Forlag As

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 436,- den billigste prisen for Nisja-Wilhelmsen Pål Innholdsmarkedsføring blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.