
Innholdsmarkedsføring Av Pål Nisja-Wilhelmsen
Produktinformasjon
Innholdsmarkedsføring av Pål Nisja-Wilhelmsen - Din guide til effektiv content marketing
Er du på jakt etter en praktisk og lettlest innføring i innholdsmarkedsføring? Da er Innholdsmarkedsføring - Fortjent, eid og kjøpt av Pål Nisja-Wilhelmsen akkurat boken for deg! Denne oppdaterte utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir deg en rask og nyttig oversikt over de viktigste aspektene ved fagområdet.
Innholdsstrategier for suksess
Boken tar for seg hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både gjennom fortjent, eid og kjøpt innhold. Du får innsikt i viktige temaer som:
- Innholdsstrategi: Hvordan du skaper en tydelig plan for din innholdsproduksjon.
- Innholdsledelse: Hvordan håndtere og administrere innhold effektivt.
- Produksjon av innhold: Tips for å lage innhold som treffer målgruppen din.
Et sentralt spørsmål boken adresserer er: Hva er godt innhold? Her får du mange tips, forslag og praktiske eksempler som gir deg konkrete løsninger for sosiale medier, podkaster, egne nettsider, og kjøpt innhold.
Oppdatert og relevant innhold
I denne andreutgaven har forfatteren inkludert flere nye eksempler og helt nytt materiale om sosiale medier. I tillegg får du et større fokus på bærekraftig kommunikasjon, noe som er uunngåelig i dagens markedsføringsverden. Enten du er nybegynner eller allerede jobber med innholdsmarkedsføring, vil denne boken utstyre deg med verktøyene du trenger for å lykkes.
Ikke gå glipp av muligheten til å forbedre dine ferdigheter innen innholdsmarkedsføring. Hent inspirasjon og praktiske verktøy fra en av Norges ledende eksperter på området, Pål Nisja-Wilhelmsen. Gjør deg klar til å ta din innholdsstrategi til nye høyder!
Topplisten: Gyldendal Norsk Forlag As Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
| Sett | Nei |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 210,- den billigste prisen for Innholdsmarkedsføring Av Pål Nisja-Wilhelmsen blant 3 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.









