Den Moglege Sjølvoverskridinga

Den Moglege Sjølvoverskridinga

Denne artikkelsamlinga freistar å problematisere den ferdigheitstenkinga som langt på veg pregar norskfaget i skulen dag. Forfattarane utforskar danningsomgrepet, og framhevar at nettopp dette kan vere med på å danne ei motvekt mot for mykje målstyring og instrumentalisme i skulekvardagen. Artiklane tek for seg emne som bruk......
fra 339,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Denne artikkelsamlinga freistar å problematisere den ferdigheitstenkinga som langt på veg pregar norskfaget i skulen dag. Forfattarane utforskar danningsomgrepet, og framhevar at nettopp dette kan vere med på å danne ei motvekt mot for mykje målstyring og instrumentalisme i skulekvardagen. <br/> <br/>Artiklane tek for seg emne som<br/> bruk av tekstar frå norrøn tid og korleis det framande kan ha i seg eit stort fagdidaktisk potensiale, korleis disiplinen talemål kan fungere som fagdidaktisk kategori og danningsfenomen, kva som skjer i møtet mellom multimodale og litterære tekstar, korleis rammene er for val av litteratur i klasserommet og danningsomgrepet si historie i norskfaget. Sjølvoverskridinga utgjer ei overbygning for dei ulike bidraga, og eit kritisk blikk på fenomenet danning går som ein raud tråd gjennom heile artikkelsamlinga. <br/> <br/>Forfattarane har som ambisjon å teoretisere over og tenkje prinsipielt på norsk fagdidaktikk, og opningsartikkelen drøftar spesielt nokre viktige retningslinjer for norskfagleg arbeid i klasserommet. <br/> <br/>Artiklane er eit viktig bidrag til ein norskdidaktisk debatt, og rettar seg mot den allment interesserte lesaren. <br/> <br/>Sveinung Nordstoga er dosent, Kirsten Linnea Kruse er høgskolelektor og stipendiat, Petter Bjellås er høgskolelektor, Kjærsti Skjeldal er høgskolelektor og Bernt Øyvind Thorvaldsen er førsteamanuensis, alle ved Institutt for lærerutdanningsfag, Høgskolen i Telemark.
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Denne artikkelsamlinga freistar å problematisere den ferdigheitstenkinga som langt på veg pregar norskfaget i skulen dag. Forfattarane utforskar danningsomgrepet, og framhevar at nettopp dette kan vere med på å danne ei motvekt mot for mykje målstyring og instrumentalisme i skulekvardagen. Artiklane tek for seg emne som bruk av tekstar frå norrøn tid og korleis det framande kan ha i seg eit stort fagdidaktisk potensiale, korleis disiplinen talemål kan fungere som fagdidaktisk kategori og danningsfenomen, kva som skjer i møtet mellom multimodale og litterære tekstar, korleis rammene er for val av litteratur i klasserommet og danningsomgrepet si historie i norskfaget. Sjølvoverskridinga utgjer ei overbygning for dei ulike bidraga, og eit kritisk blikk på fenomenet danning går som ein raud tråd gjennom heile artikkelsamlinga. Forfattarane har som ambisjon å teoretisere over og tenkje prinsipielt på norsk fagdidaktikk, og opningsartikkelen drøftar spesielt nokre viktige retningslinjer for norskfagleg arbeid i klasserommet. Artiklane er eit viktig bidrag til ein norskdidaktisk debatt, og rettar seg mot den allment interesserte lesaren. Sveinung Nordstoga er dosent, Kirsten Linnea Kruse er høgskolelektor og stipendiat, Petter Bjellås er høgskolelektor, Kjærsti Skjeldal er høgskolelektor og Bernt Øyvind Thorvaldsen er førsteamanuensis, alle ved Institutt for lærerutdanningsfag, Høgskolen i Telemark.

Produktinformasjon

Oppdag 'Den Moglege Sjølvoverskridinga'

Velkommen til en grensesprengende kunstnerisk reise med Den Moglege Sjølvoverskridinga, en innsiktsfull artikkelsamling som tar for seg de dype lagene av danningskonsepter innen norskfaget. Gjennom et kritisk blikk på nåtidens utdanningssystem, setter forfatterne søkelys på hvordan en overvekt av ferdighetsorientert tenkning påvirker elevers læring og utvikling.

Kjerneinnholdet i 'Den Moglege Sjølvoverskridinga'

Denne samlingen av artikler samler ulike perspektiver og undersøker emner som:

  • Bruken av norrøne tekster i undervisning og deres didaktiske potensiale.
  • Hvordan multimodale og litterære tekster kan integreres i klasserommet.
  • En historisk gjennomgang av danningsbegrepet i norskfaget.
  • Et dypdykk i fagdidaktikk og viktige retningslinjer for undervisning i norsk.

Hvorfor Velge 'Den Moglege Sjølvoverskridinga'?

Med forfattere som er både erfarne akademikere og engasjerte pedagoger, gir denne samlingen et unikt innblikk i hvordan vi kan utfordre tradisjonelle læringsmønstre. Den fungerer som en motvekt til det som kan oppleves som overdrevent fokus på målstyring og instrumentalisme, og setter danningsprosessen i sentrum.

Enten du er lærerstudenter, lærere eller bare en nysgjerrig leser som ønsker å forstå mer om de pedagogiske utfordringene i dagens skole, gir Den Moglege Sjølvoverskridinga verdifulle perspektiver som kan inspirere til refleksjon og utvikling.

Få En Dypere Forståelse av Utdanning med 'Den Moglege Sjølvoverskridinga'

Denne artikkelsamlingen er ikke bare en akademisk tekst, men et verktøy for å søke nye veier i undervisningen. Ved å involvere seg i de diskusjoner som reises, kan både lærere og elever utvikle en dypere forståelse av hvordan emner som litteratur og språk kan forme tenkning og identitet.

Så hva venter du på? Ta steget mot en mer reflektert og dynamisk tilnærming til norskfaget med Den Moglege Sjølvoverskridinga i dag!

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 339,- den billigste prisen for Den Moglege Sjølvoverskridinga blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
292,-
Gjennomsnittspris:
305,-
Høyeste pris:
339,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig