Markedskommunikasjon Av Lars E. Olsen, Adrian Peretz

Markedskommunikasjon Av Lars E. Olsen, Adrian Peretz

Markedskommunikasjon er i en lang rekke internasjonale fagbøker den første norske siden Helgesen utkom med sin siste utgave i 2004. Markedskommunikasjon som fagfelt og som profesjon er i en endringstid. Digital teknologi og nye mediekanaler åpner for spennende, kreative budskap i nye mediekanaler og i nye situasjoner, men gjø......
fra 370,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Markedskommunikasjon
Markedskommunikasjon
Siste kjente pris:
370,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Markedskommunikasjon. Markedskommunikasjon er i en lang rekke internasjonale fagbøker den første norske siden Helgesen utkom med sin siste utgave i 2004. Markedskommunikasjon som fagfelt og som profesjon er i en endringstid. Digital teknologi og nye mediekanaler åpner for spennende, kreative budskap i nye mediekanaler og i nye situasjoner, men gjør det også mer krevende å holde oversikten. Til tross for mange endringer er det imidlertid veldig mye som ikke er endret. Målet med markedskommunikasjon er å oppnå effekter. Alle disse effektene, enten det er kjennskap, kunnskap, holdninger eller atferd, kan kun oppnås gjennom å påvirke mennesker, eller deres hjerner. Og disse hjernene har ikke endret seg på grunn av vår tids digitale transformasjon. De er et produkt av millioner av år med evolusjon, og de siste 10 15 årene er i det perspektivet bare en liten «dråpe i havet». Markedskommunikasjon balanserer disse to, tilsynelatende motstridende, trekkene ved markedskommunikasjon. Forfatterne gir i denne boken et oppdatert bilde av markedskommunikasjon, samtidig som de lengre linjene trekkes: - Om hvordan og hvorfor markedskommunikasjon virker. - Ved å gi deg teoretisk og analytisk innsikt til å tolke muligheter i markedskommunikasjon, både i dag og i de nærmeste årene. - Gjennom avveiingen mellom hva som er teoretisk etablert, testet og anerkjent i akademisk forskning, og hva som er teknologisk mulig i praksisfeltet. Mange lærebøker i markedskommunikasjon handler like mye om markedsføring og forbrukeratferd og/eller om merkevareledelse, som om markedskommunikasjon. Denne boken handler kun om markedskommunikasjon, med unntak av noe forbrukeratferd og generell markedsføring for pedagogisk å kunne klargjøre poenger. Denne boken henvender seg til alle som studerer, jobber med eller er interessert i markedskommunikasjon. Lars Erling Olsen er professor i markedsføring og instituttleder ved Høyskolen Kristiania. Adrian Peretz er førsteamanuensis og faglig studieleder for bachelorstudiet i markedsføring og merkevareledelse ved Høyskolen Kristiania. Forfattere: Lars E. Olsen, Adrian Peretz Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 438 ISBN: 9788245013689 Vekt: 1094 g Forla Fagbokforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2016 Veil. pris: 629 kr Kategori: Økonomi, finans, næringsliv og ledelse

Produktinformasjon

Utforsk Markedskommunikasjon med Lars E. Olsen og Adrian Peretz

Er du klar for å ta et dypdykk inn i markedskommunikasjon? Med boken Markedskommunikasjon av Lars E. Olsen, Adrian Peretz får du en moderne og grundig innføring i et fagfelt i stadig utvikling. Denne boken er den første norske fagboken av sitt slag siden 2004, og den vil gi deg viktige verktøy for å forstå de komplekse og dynamiske forholdene i dagens marked.

Hvorfor Velge Markedskommunikasjon Av Lars E. Olsen, Adrian Peretz?

  • Dyptgående Teoretisk Innsikt: Forfatterne kombinerer solid akademisk forskning med praktiske perspektiver, slik at du får en balansert forståelse av hvordan markedskommunikasjon fungerer.
  • Moderne Perspektiv: Boken tar for seg endringer drevet av digi­tal teknologi og nye mediekanaler, og gir deg muligheten til å navigere gjennom det kreative landskapet som preger dagens kommunikasjon.
  • Fokus på Mennesket: Markedskommunikasjon handler om å påvirke mennesker. Forfatterne presenterer hvordan menneskers psyke har vært i konstant utvikling—uavhengig av teknologi.
  • Praktiske Anvendelser: Du vil lære hvordan teori kan brukes i praksis, noe som er avgjørende for suksess i feltet.

Kvalitet og Design

Denne boken er utgitt på Fagbokforlaget i 2016, og den dekker et omfang på 438 sider, som gir en grundig introduksjon til emnet. Formatet er heftet, noe som gir deg en praktisk og lettfattelig leseropplevelse.

Hvem Bør Lese Denne Boken?

Enten du studerer, jobber med eller bare er interessert i markedskommunikasjon, er denne boken en uvurderlig ressurs. Boken henvender seg til studenter, fagfolk og alle som ønsker å forstå kommunikasjonen mellom merkevarer og forbrukere i dybden.

Praktiske Detaljer

  • Forfattere: Lars E. Olsen & Adrian Peretz
  • Utgave: 1. utg.
  • Språk: Norsk (Bokmål)
  • ISBN: 9788245013689
  • Vekt: 1094 g
  • Veil. pris: 629 kr

Grip muligheten til å forstå markedskommunikasjon som aldri før med denne banebrytende boken! Den vil styrke dine ferdigheter og gi deg verktøyene du trenger for å lykkes i en digital og stadig mer kompleks verden.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnOlsen Lars E. Markedskommunikasjon
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 370,- den billigste prisen for Markedskommunikasjon Av Lars E. Olsen, Adrian Peretz blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
370,-
Gjennomsnittspris:
370,-
Høyeste pris:
370,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig