
People-Centric Organizational Change Av Professor Julie Hodges
Produktinformasjon
Oppdag People-Centric Organizational Change Av Professor Julie Hodges
Er du klar for å forvandle organisasjonen din med en menneskesentrert tilnærming? I boken People-Centric Organizational Change av Professor Julie Hodges får du innsikt i hvordan vellykket forretningsendring oppnås ved å engasjere ansatte og fokusere på deres behov. Denne boken er en uunnværlig ressurs for både endringsledere og studenter som ønsker å forstå de praktiske aspektene ved endringsledelse.
Hva du kan forvente fra boken
- En grundig forklaring på hva menneskesentrert endring innebærer og hvorfor det er avgjørende.
- Verktøy og tips for effektiv kommunikasjon med ansatte, spesielt i et hybrid arbeidsmiljø.
- Tematikken rundt ansattes velvære og samspillet mellom likhet, mangfold og inkludering (EDI) i endringsprosesser.
- Tips for å få ansatte til å se endringer som muligheter snarere enn trusler.
Globale casestudier og praktiske verktøy
Med eksempler og casestudier fra hele verden viser People-Centric Organizational Change hvordan en menneskefokusert tilnærming til endring gir resultater i praksis. Boken inneholder også online ressurser, som presentasjoner for hvert kapittel, noe som gjør det lett å dykke dypere inn i emnet.
Enten du jobber i offentlig, privat eller ideell sektor, gir denne boken deg de strategiene og ferdighetene du trenger for å implementere en helhetlig, menneskesentrert endringsstrategi. Ta steget mot å skape en mer engasjert og motstandsdyktig arbeidsstyrke med People-Centric Organizational Change Av Professor Julie Hodges.
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produktnavn | Peoplecentric Organizational Change Engaging Employees with Business Transformation |
Merke | Other Brand |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 479,- den billigste prisen for People-Centric Organizational Change Av Professor Julie Hodges blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.