
Philosophy of Education Thinking and Learning Through History and Practice
Produktinformasjon
Utforskning av 'Philosophy of Education'
Philosophy of Education - Thinking and Learning Through History and Practice er en dyptgående bok designet for masterstudenter, spesielt de som allerede er aktive lærere. Hovedmålet med boken er å tilby en systematisk tilnærming til de store spørsmålene i utdanningens filosofi ved å knytte dem til historiske perspektiver og praktisk anvendelse.
Hva kan du forvente av boken?
- En grundig analyse av viktige personer som Plato, Rousseau, Dewey, og Freire.
- En historisk tilnærming i første del, bestående av kapitler dedikert til hver tenker og deres banebrytende verk.
- Systematiske filosofiske prinsipper i del to, med vekt på kritiske spørsmål omkring mål, metoder, og innhold i utdanning.
Dypdykk i utdanningsfilosofi
Boken gir leserne et solid grunnlag for å forstå hvordan filosofiske prinsipper påvirker utdanningspraksis. Det behandles hvordan utdanning kan utføres på forskjellige måter, og hvilke verdier og mål som bør styre undervisningen. Historiske perspektiver hjelper leserne å knytte nåtidens utfordringer til tidligere filosofiske tenkere.
Leserens fordeler
Ved å fullføre Philosophy of Education vil leseren:
- Få en dypere forståelse av kritiske filosofiske verk og deres betydning for moderne utdanning.
- Bli rustet til å anvende disse prinsippene i egen undervisning.
- Utvikle analytiske ferdigheter for å inspisere og revurdere utdanningsmetoder.
Er du klar til å berike din kunnskap om utdanningsfilosofi og forbedre din undervisningspraksis? Da er Philosophy of Education - Thinking and Learning Through History and Practice den ideelle boken for deg!
Topplisten: Other Brand Religion, historie og filosofi
Spesifikasjon
Produktnavn | Philosophy of Education Thinking and Learning Through History and Practice |
Merke | Other Brand |