Physically Based Rendering, Fourth Edition Av Matt Pharr, Wenzel Jakob

Physically Based Rendering, Fourth Edition Av Matt Pharr, Wenzel Jakob

A comprehensive update of the leading-edge computer graphics textbook that sets the standard for physically-based rendering in the industry and the field, with new material on GPU ray tracing.Photorealistic computer graphics are ubiquitous in todays world, widely used in movies an......
fra 1 499,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<b>A comprehensive update of the leading-edge computer graphics textbook that sets the standard for physically-based rendering in the industry and the field, with new material on GPU ray tracing.</b><br><br>Photorealistic computer graphics are ubiquitous in today’s world, widely used in movies and video games as well as product design and architecture. Physically-based approaches to rendering, where an accurate modeling of the physics of light scattering is at the heart of image synthesis, offer both visual realism and predictability.  Now in a comprehensively updated new edition, this best-selling computer graphics textbook sets the standard for physically-based rendering in the industry and the field. <br><br><i>Physically Based Rendering</i> describes both the mathematical theory behind a modern photorealistic rendering system as well as its practical implementation. A method known as literate programming combines human-readable documentation and source cod
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
A comprehensive update of the leading-edge computer graphics textbook that sets the standard for physically-based rendering in the industry and the field, with new material on GPU ray tracing.Photorealistic computer graphics are ubiquitous in today’s world, widely used in movies and video games as well as product design and architecture. Physically-basedapproaches to rendering, where an accurate modeling of the physics of light scattering is at the heart of image synthesis, offer both visual realism and predictability.Now in a comprehensively updated new edition, this best-selling computer graphics textbook sets the standard for physically-based rendering in the industry and the field.Physically Based Rendering describes both the mathematical theory behind a modern photorealistic rendering system as well as its practical implementation. A method known as literate programming combines human-readable documentation and source code into a single reference that is specifically designed to aid comprehension. The book’s leading-edgealgorithms, software,and ideas—including new material onGPU ray tracing—equip the reader to design and employ a full-featured rendering system capable of creating stunning imagery. This essential text represents the future of real-time graphics.Detailed and rigorous but accessible approach guides readers all the way from theory to practical software implementationFourth edition features new chapter on GPU ray tracing essential for game developersThe premier reference for professionals learning about and working in the fieldWon its authors a 2014 Academy Award for Scientific and Technical AchievementIncludes a companion site complete with source code

Produktinformasjon

Oppdag kraften i Physically Based Rendering, Fourth Edition

Er du klar til å ta datagrafikkferdighetene dine til det neste nivået? Physically Based Rendering, Fourth Edition Av Matt Pharr, Wenzel Jakob er boken som gir deg alle verktøyene du trenger for å forstå og implementere moderne, fotorealistisk rendering. Denne omfattende oppdateringen av den bestselgende læreboken setter standarden i bransjen for fysisk basert rendering og gir deg en dybde av kunnskap som er uunnværlig for både nybegynnere og profesjonelle.

Hva gjør denne utgaven spesiell?

  • Oppdatert innhold: Nytt materiale om GPU ray tracing gjør denne boken til et must for spillutviklere.
  • Matematisk teori og praktisk implementering: Forstå den underliggende matematikken bak rendering og lær hvordan du kan anvende den i praksis.
  • Litteraturskriving: Boken kombinerer lettfattelig dokumentasjon med kildekode, så du kan lære effektivt.
  • Academy Award-vinner: Forfatterne ble tildelt en pris for vitenskapelig og teknisk prestasjon i 2014, noe som understreker bokens betydning i feltet.
  • Fellesside: Få tilgang til kildekoden og ekstra ressurser som støtter læringen din.

Hvem bør lese Physically Based Rendering?

Enten du er student, hobbyist eller profesjonell utvikler, vil Physically Based Rendering gi deg de nødvendige ferdighetene og den teoretiske kunnskapen om grafikk for å utvikle fascinerende og realistiske datagrafikkprosjekter. Med en kombinasjon av teori og praksis, er denne boken perfekt for alle som er interessert i datagrafikkens futuristiske verden.

Bli en mester i grafikk med Physically Based Rendering

Denne boken er ikke bare en lærebok; den er en inngangsport til en verden av uendelige muligheter innen datagrafikk. Med etterspørselen etter fotorealistiske bilder i film, spill og design i stadig vekst, er kunnskapen som tilbys i Physically Based Rendering mer relevant enn noensinne. Grip sjansen til å forandre din grafiske tilnærming i dag!

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 1 499,- den billigste prisen for Physically Based Rendering, Fourth Edition Av Matt Pharr, Wenzel Jakob blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste data og informasjonsteknologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
1 199,-
Gjennomsnittspris:
1 351,-
Høyeste pris:
1 617,88
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig