Er du klar for å ta markedsføringen din til neste nivå? 'Principles of Marketing, Global Edition', 19. utgave av Kotler og Armstrong, er det perfekte verktøyet for studenter og fagfolk som ønsker å mestre dagens marketinglandskap.
Denne globale utgaven gir deg innsikt i hvordan man kan skape meningsfulle forbindelser med kunder i en stadig mer digital og sosial verden. Læreboken er utformet for å gi deg en dyp forståelse av fundamentale markedsføringsprinsipper, bygget på et innovativt kundefokusert rammeverk.
MyLab®Marketing er mer enn bare et supplement; det er en læringplattform som tilpasser seg dine behov. Den kombinerer pålitelig forfatterinnhold med digitale verktøy for å forbedre læringsopplevelsen.
Ønsker du å kjøpe både den fysiske boken og MyLab®Marketing? Søk etter ISBN: 9781292449272.
Klar til å navigere i utfordringene i markedsføring? Med 'Principles of Marketing, Global Edition' får du ikke bare teoretisk kunnskap, men også verktøyene for å skape involverende fellesskap av kunder som ønsker å gjøre produktene og merkene til en integrert del av hverdagen sin.
Start reisen din mot markedsføringssucces!
Produktnavn | Principles of Marketing, Global Edition |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 999,- den billigste prisen for Principles of Marketing, Global Edition blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.