Professional Learning and Identities in Teaching

Professional Learning and Identities in Teaching

This book explores the reflective potentialities offered by analyses of teachers'' professional learning narratives. The book has a specific focus on narratives on professional learning and professional identities emerging from different contexts and gives a deeper understanding of successful teachers'......
fra 479,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>This book explores the reflective potentialities offered by analyses of teachers'' professional learning narratives. The book has a specific focus on narratives on professional learning and professional identities emerging from different contexts and gives a deeper understanding of successful teachers'' narratives globally.</P><P></P><P>Diverging from universally standardized constructions of idealized teacher identity and professional learning, the book provides analyses of a diversified set of cases with detailed descriptions of each teacher''s idiographic and professional context to gain a deeper understanding of situated professional identities. With contributions from a range of international backgrounds, it shows teachers of various age groups, subject areas and curricula contribute their narratives to help readers reflect on different trajectories toward becoming a teacher. These narratives provide insight into and a deeper understanding of the conditions and complex processe
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
This book explores the reflective potentialities offered by analyses of teachers’ professional learning narratives. The book has a specific focus on narratives on professional learning and professional identities emerging from different contexts and gives a deeper understanding of successful teachers’ narratives globally.Diverging from universally standardized constructions of idealized teacher identity and professional learning, the book provides analyses of a diversified set of cases with detailed descriptions of each teacher’s idiographic and professional context to gain a deeper understanding of situated professional identities. With contributions from a range of international backgrounds, it shows teachers of various age groups, subject areas and curricula contribute their narratives to help readers reflect on different trajectories toward becoming a teacher. These narratives provide insight into and a deeper understanding of the conditions and complex processes that being a "successful" teacher involves within these case studies, providing a useful contribution to the field of teacher education.Professional Learning and Identities in Teachin International Narratives of Successful Teachers will be of great interest to researchers, academics, and post-graduate students of teacher education and international and comparative education.

Produktinformasjon

Utforsk 'Professional Learning and Identities in Teaching'

Har du noen gang lurt på hva som gjør en lærer virkelig vellykket? Professional Learning and Identities in Teaching dykker dypere inn i de refleksive mulighetene som ligger i lærerens profesjonelle læringshistorier. I denne boken, som er en skattkiste av innsikt, får du utforske hvordan profesjonelle identiteter utvikles i forskjellige kontekster.

Hva kan du forvente?

  • Internasjonale perspektiver: Boken henter historier fra lærere fra hele verden, og gir deg et variert bilde av hva som definerer en "vellykket" lærer.
  • Unike narrativer: Hver lærer deler sin egen reise, fra klasseromsutfordringer til triumfer. Disse fortellingene gir en dypere forståelse av de komplekse prosessene som former læreryrket.
  • Refleksjon over egen utvikling: Leserne oppfordres til å reflektere over sine egne erfaringer og hvordan de kan anvende de lærdommene som presenteres.

Hvorfor 'Professional Learning and Identities in Teaching' er viktig

Med bidrag fra dyktige lærere i ulike aldersgrupper, fagområder og læreplaner, gir denne boken et verdifullt perspektiv i lærerlivet. Den avdekker hvordan man kan navigere i det komplekse terrenget av profesjonell identitet og hvordan man kan tilpasse seg for å bli en bedre lærer. Dette er ikke bare en bok, det er en guide for fremtidige pedagoger og forskning innen lærerutdanning.

Hvem bør lese denne boken?

Professional Learning and Identities in Teaching er en uunnvikelig ressurs for:

  • Forskere og akademikere som ønsker å forstå mer om lærerens profesjonelle reise.
  • Studenter på videregående nivå i lærerutdanning som ønsker å utvide kunnskapen sin om globale lærernarrativer.
  • Alle som ønsker innsikt i de varierte, men ofte lignende måtene lærere utvikler seg og tilpasser seg i sitt yrkesliv.

Grav deg inn i den fascinerende verdenen av læreridentitet med Professional Learning and Identities in Teaching. Din reise mot å bli en mer reflektert og effektiv lærer starter her!

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerPsykologi og pedagogikk
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 479,- den billigste prisen for Professional Learning and Identities in Teaching blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
479,-
Gjennomsnittspris:
479,-
Høyeste pris:
479,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig