Psychological Foundations Of Marketing Av Allan Kimmel, Allan J Kimmel
ny

Psychological Foundations Of Marketing Av Allan Kimmel, Allan J Kimmel

This is the only textbook to provide an applied, critical introduction to the role of psychology in marketing, branding and consumer behavior. Ideally suited for both students and professionals, the new edition is a complete primer on how psychology informs and explains marketing strategies, and how consumers respond......
fra 529,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
59,- kr
Frakt og levering

Produktinformasjon

Oppdag Psychological Foundations Of Marketing Av Allan Kimmel

Klar for å dykke ned i psykologiens fascinerende verden og hvordan den former markedsføringsstrategiene våre? Psychological Foundations Of Marketing av Allan Kimmel gir deg en grundig og kritisk innføring i hvordan psykologi påvirker markedsføring, branding og forbrukeratferd. Dette er en essensiell lærebok for både studenter og bransjeprofesjonelle som ønsker å forstå det komplekse samspillet mellom menneskelig atferd og markedsføring.

Hva du vil lære med Psychological Foundations Of Marketing

  • Motivasjon: Utforsk de grunnleggende menneskelige behovene som ligger bak mange forbrukeratferd og markedsføringsbeslutninger.
  • Persepsjon: Få innsikt i hvordan perceptuell seleksjon, oppmerksomhet og organisering påvirker den stadig skiftende markedsføringslandskapet.
  • Beslutningstaking: Lær hvordan og under hvilke omstendigheter det er mulig å forutsi forbrukerens valg, holdninger og påvirkning.
  • Personlighet og livsstil: Forstå hvordan innsikt i forbrukerens personlighet kan brukes til å utforme effektive markedsføringsplaner.
  • Sosial atferd: Oppdag den kraftfulle rollen av sosial påvirkning på konsumet.

Oppdatert innhold og casestudier

Den nye utgaven av Psychological Foundations Of Marketing inneholder flere casestudier som illustrerer hvordan psykologisk forskning kan anvendes i praksis. I tillegg får du en grundig analyse av hvordan digitale medier og ny teknologi påvirker markedsføringsstrategier.

Hva gjør denne boken unik?

Dette er ikke bare en lærebok – det er en komplett primer for alle som ønsker å forstå hvordan psykologi kan informere og forklare markedsføringsstrategier og forbrukerrespons. Enten du studerer marketing i klasserommet eller jobber med faktiske kampanjer, vil Kimmels innsikter være uvurderlige.

Ikke gå glipp av sjansen til å utvide kunnskapen din om hvordan menneskelig atferd driver markedsføringen i dag. Skaff deg Psychological Foundations Of Marketing Av Allan Kimmel nå, og ta det første steget mot å bli en ekspert i markedsføring!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnPsychological Foundations of Marketing av Allan Kimmel, Allan J Kimmel
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 529,- den billigste prisen for Psychological Foundations Of Marketing Av Allan Kimmel, Allan J Kimmel blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.