Rebranding Precarity Av Ella (Birkbeck University Of London Uk) Harris

Rebranding Precarity Av Ella (Birkbeck University Of London Uk) Harris

''Pop-up'' is a fully-fledged, new urbanism. Celebrated as a flexible and exciting new form of place making, pop-up culture includes temporary or nomadic sites such as cinemas, container malls, supper clubs, even pop-up housing and is now ubiquitous in cities across the world. But what are the stakes of th......
fra 329,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
''Pop-up'' is a fully-fledged, new urbanism. Celebrated as a flexible and exciting new form of place making, pop-up culture includes temporary or nomadic sites such as cinemas, container malls, supper clubs, even pop-up housing and is now ubiquitous in cities across the world. But what are the stakes of the ¿pop-up¿ city?Traversing a wealth of fascinating case studies, <i>Rebranding Precarity</i> shows how pop-up works to rebrand insecurity and encourages us to embrace precarity as the new normal. Revealing how urban crisis has particular temporal and spatial characteristics, defined by uncertainty, instability, fractures and gaps, it illuminates how those markers of crisis have been optimistically reimagined over the last few years, through an examination of seven logics that rebrand insecurity including within housing, labour economies and gentrifying areas. In doing so, it paints a frightening picture of how crisis conditions have become not just accepted, but are in fact desired, i
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
''Pop-up'' is a fully-fledged, new urbanism. Celebrated as a flexible and exciting new form of place making, pop-up culture includes temporary or nomadic sites such as cinemas, container malls, supper clubs, even pop-up housing and is now ubiquitous in cities across the world. But what are the stakes of the ‘pop-up’ city?Traversing a wealth of fascinating case studies, Rebranding Precarity shows how pop-up works to rebrand insecurity and encourages us to embrace precarity as the new normal. Revealing how urban crisis has particular temporal and spatial characteristics, defined by uncertainty, instability, fractures and gaps, it illuminates how those markers of crisis have been optimistically reimagined over the last few years, through an examination of seven logics that rebrand insecurity including within housing, labour economies and gentrifying areas. In doing so, it paints a frightening picture of how crisis conditions have become not just accepted, but are in fact desired, in today’s metropolis.

Produktinformasjon

Utforsk "Rebranding Precarity Av Ella" og dens betydning

Dykk ned i en unik akademisk reise med Rebranding Precarity Av Ella (Birkbeck University Of London Uk) Harris. Denne boken undersøker hvordan pop-up-kultur har blitt en integrert del av det moderne urbanlivet, og hvordan det påvirker vår oppfatning av usikkerhet i våre byer. Er du klar for å utfordre tankene dine om krise og urban utvikling?

Innhold og Struktur

  • Årsaker til usikkerhet: Boken gir en grundig analyse av hva som skaper følelser av usikkerhet i bymiljøer.
  • Pop-up-kulturens innvirkning: Hvordan har midlertidige prosjekter blitt normer fremfor unntak i Londons bybilde?
  • Gentrifisering og boligmarked: En kritisk gjennomgang av hvordan pop-up-miljøer kan både hjelpe og hindre lokalsamfunn.
  • Analyserer sårbarhet: Boken belyser hvordan vi kan omfavne usikkerhet som en del av det moderne liv.

Visuelle og tekniske detaljer

Rebranding Precarity er ikke bare en bok, men en kommentar til vår tid. Den er designet for både studenter og fagfolk innen samfunnsvitenskap, urbanisme og kulturstudier. Boken kommer i et praktisk format som gjør den lett å ha med seg, enten du leser på vei til jobb eller hjemme i sofaen.

En nødvendig lesning for den moderne leser

Med tanke på dagens urbane utfordringer, gir Rebranding Precarity Av Ella en viktig innsikt i hvordan vi kan forholde oss til kompleksiteten av byliv. Er du lei av å se kriser som bare negative aspekter? Denne boken tar deg med på en reise hvor du kan se muligheter istället for begrensninger.

Kjøp din kopi i dag!

Ikke gå glipp av sjansen til å forstå det urbane landskapet bedre. Rebranding Precarity Av Ella er en uunnværlig ressurs for alle som ønsker å navigere i en verden preget av midlertidighet og usikkerhet.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnRebranding Precarity av Ella Harris
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 329,- den billigste prisen for Rebranding Precarity Av Ella (Birkbeck University Of London Uk) Harris blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste historie og dokumentar for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
319,2
Gjennomsnittspris:
328,-
Høyeste pris:
329,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig