Reframing the Everyday in Early Childhood Pedagogy

Reframing the Everyday in Early Childhood Pedagogy

Despite vast possible differences across geographic locations, cultural practices, community values, and curricular priorities, there are everyday events that are intimately familiar in the context of early childhood care and education centres. By attending to the daily events that are often overlooked and considerab......
fra 469,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>Despite vast possible differences across geographic locations, cultural practices, community values, and curricular priorities, there are everyday events that are intimately familiar in the context of early childhood care and education centres. By attending to the daily events that are often overlooked and considerably under-theorized, this insightful text highlights the complexity of the everyday in early childhood settings. Contributions to this edited collection are organized to follow the chronology of a school day; each chapter draws upon post-foundational theories and empirical qualitative data in order to (re)examine a familiar routine within an early years centre, such as walking down the hallway, eating a snack, napping, or changing one¿s clothing. The authors argue for a mundane early childhood praxis that attends to the pedagogical possibilities within the seemingly unremarkable and highlights its importance, especially during what are understood to be unprecedented times
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Despite vast possible differences across geographic locations, cultural practices, community values, and curricular priorities, there are everyday events that are intimately familiar in the context of early childhood care and education centres. By attending to the daily events that are often overlooked and considerably under-theorized, this insightful text highlights the complexity of the everyday in early childhood settings. Contributions to this edited collection are organized to follow the chronology of a school day; each chapter draws upon post-foundational theories and empirical qualitative data in order to (re)examine a familiar routine within an early years centre, such as walking down the hallway, eating a snack, napping, or changing one’s clothing. The authors argue for a mundane early childhood praxis that attends to the pedagogical possibilities within the seemingly unremarkable and highlights its importance, especially during what are understood to be unprecedented times. This book will be of interest to advanced practitioners, graduate students, and scholars, and for use in courses in early childhood education, childhood studies, and educational foundations.

Produktinformasjon

Oppdag 'Reframing the Everyday in Early Childhood Pedagogy'

Velkommen til en spennende reise inn i hverdagen i barnehager med 'Reframing the Everyday in Early Childhood Pedagogy'. Dette innovative verket gir et friskt perspektiv på de daglige rutinene som ofte blir oversett, og løfter frem kompleksiteten i tidlige pedagogiske settinger.

Klar for å forstå hverdagen bedre?

Boken er delt opp i kapitler som følger kronologien av en typisk skoledag, fra tiden barna går gjennom gangen til småsnacks, lunsjpauser og til og med hvilestunder. Hver del benytter seg av post-foundational teorier og empiriske kvalitative data for å (re)vurdere disse hverdagslige, men likevel viktige, rutinene. Her er noen høydepunkter fra hva du kan forvente:

  • Datadrevet innsikt: Dybdeanalyse av hverdagslige aktiviteter.
  • Teoretiske perspektiver: Nytenkning rundt daglig praksis i barnehagen.
  • Praktiske bidrag: Forbedre dagens rutiner og pedagogiske tilnærminger.
  • Relevans for fagfeltet: Ideell for videreutdanning og kurs i barnehageutdanning.

Hvorfor velge 'Reframing the Everyday in Early Childhood Pedagogy'?

For avanserte praktikere, studenter, og forskere som jobber innen barnehageutdanning, er denne boken et uvurderlig verktøy. Den gir verdifull innsikt i hvordan man kan utnytte de tilsynelatende trivielle øyeblikkene i barnehagen til å skape dypere læringsopplevelser.

Få en ny forståelse av pedagogikk og hvordan man kan fremheve viktigheten av det hverdagslige, særlig i en tid med mange utfordringer. Er du klar for å transformere din oppfatning av hverdagen i tidlig barndoms pedagogikk? Bestill din kopi av 'Reframing the Everyday in Early Childhood Pedagogy' i dag!

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 469,- den billigste prisen for Reframing the Everyday in Early Childhood Pedagogy blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
469,-
Gjennomsnittspris:
469,-
Høyeste pris:
469,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig