
Resonse to impact
Produktinformasjon
Oppdag ‘Resonse to Impact’
Bli med på en reise gjennom Jan Krogsgaards gripende verk, Resonse to impact. Denne boken er ikke bare en samling notater, men en dyp refleksjon av hans liv og arbeid i Sørøst-Asia, fra Burma til Vietnam. Krogsgaard tar deg med inn i en verden hvor krigen har formet språket og menneskene i den, og gir en unik forståelse av de psykologiske og sosiale konsekvensene den medfører.
En dypdykk i krigens virkelighet
- Forfatter: Jan Krogsgaard
- Språk: Dansk
- Sidetall: 301
- ISBN: 9788793128965
- Utgave: Heftet
- UTGITT: 2018
- Vekt: 456 g
Med Resonse to impact, får leseren et fragmentert men likevel innsiktsfullt bilde av konflikten og dens konsekvenser. Boken henter inspirasjon fra hans arbeid med dokumentarfilmer som Burma VJ og museumsværket Voices of Khmer Rouge, som gir et rørende innblikk i menneskers liv og historier post konfliktet. Krogsgaard utfordrer leseren til å tenke over: Hva skjer med språket når det møter brutaliteten av krig? Hvordan kan man skape mening i en verden preget av destruksjon?
Hvorfor du bør lese ‘Resonse to Impact’
Dette er en bok for dem som ønsker å forstå mer enn bare fakta, men også følelsene og erfaringene til de som har opplevd krigens grusomheter. Krogsgaards nøye utformede beskrivelser vil forandre måten du tenker på språk og identitet etter å ha blitt utsatt for vold.
Enten du er en student av historie, en filmelsker, eller bare nysgjerrig på menneskelig erfaring under ekstreme forhold, vil Resonse to impact være en uvurderlig tillegg til din samling. Så, er du klar til å ta steget inn i denne fascinerende verdenen av refleksjoner og erfaringer? Smak på kraften av ord og se hvordan de kan forme virkeligheten!
```Topplisten: Other Brand Samfunnsvitenskap
Spesifikasjon
Produktnavn | Resonse to impact |
Merke | Other Brand |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 149,- den billigste prisen for Resonse to impact blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.