Produktinformasjon
Merkevareledelse og merkevarebygging er et av bedriftens viktigste virkemidler når den skal bygge opp og ivareta verdier for eiere, kunder og ansatte. En merkevare må passes og videreutvikles i dialog med kundene. Det er jo de som avgjør hvor sterkt merket egentlig er: Det er deres valg som avgjør hvor omsetningen havner og hvilke produkter som lykkes i markedet.<br/>I boken <strong>Merkevareledelse</strong> tar forfatterne utgangspunkt i hvilke verdier merket skal skape for eiere og kunder, og presenterer stegene som må tas for å nå de strategiske målene for merket. Boken inneholder en rekke praktiske verktøy og modeller.<br/><strong>Merkevareledelse</strong> er oppdatert med det siste av forskning innen fagfeltet, har en rekke nyere norske eksempler og er den eneste helt norske akademiske fagboken om merkevareledelse.<br/>Denne utgaven av <strong>Merkevareledelse</strong> er redigert og forenklet i tråd med tilbakemeldinger fra studenter og faglærere, og tar opp i seg hvordan økt digitalisering påvirker kunder og merkevarebyggere. Den har blant annet et helt nytt kapittel om merkevarebygging i den digitale tid.<br/>Målgruppen er ledere og ansatte som arbeider med merkevarebygging i privat eller offentlig virksomhet, og studenter innen fagområdet på universitet eller høyskole.<br/>Lysbildeserie (PDF-format) som følger bokens kapitler ligger under 'Tilleggsressurser' på cda.no. Forelesere som ønsker PPT-versjon til bruk i undervisningen kan henvende seg til forlaget og få link til nedlasting.<br/> <br/>
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 929,- den billigste prisen
for Samuelsen Bendik M. Merkevareledelse blant
1 butikker hos Prisradar.
Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse
for å være
sikker på at du gjør det beste kjøpet.