Har du noen gang lurt på hvordan Covid-19 har påvirket forholdet mellom merkevarer og forbrukere? Denne boken gir deg svaret! Social Brand Management In A Post Covid-19 Era dykker ned i den digitale transformasjonen som mange merker har gjennomgått, og hvordan de har navigert i det ukjente terrenget som pandemien har skapt.
Forfatterne, Patricia Dias og Alexandre Duarte, gir deg en tilgjengelig, men omfattende oversikt over merkevareledelse etter pandemien. Boken er perfekt for studenter, akademikere og profesjonelle innen markedsføring og kommunikasjon som ønsker å forstå de nye behovene og forventningene fra kunder i en digital verden.
Er du klar til å optimalisere merkevaren din for fremtiden? Dykk inn i Social Brand Management In A Post Covid-19 Era og oppdag hvordan du kan tilpasse deg endringene i forbrukeratferd og bygge sterkere forbindelser med dine kunder!
Produktnavn | Social Brand Management in a Post Covid19 Era |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 649,- den billigste prisen for Social Brand Management in a Post Covid19 Era blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.