Social Marketing Av Gerard (University Of Stirling Uk) Hastings, Dom

Social Marketing Av Gerard (University Of Stirling Uk) Hastings, Dom

Social Marketing shows how marketing techniques can be used to social ends and tackle the immense challenges humankind faces. Social inequalities have driven popular revolts, from Black Lives Matter to Brexit, the climate is in crisis, and COVID-19 has highlighted power imbalances across the globe. In these turbulent times, t......
fra 619,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P><EM>Social Marketing</EM> shows how marketing techniques can be used to social ends and tackle the immense challenges humankind faces. Social inequalities have driven popular revolts, from Black Lives Matter to Brexit, the climate is in crisis, and COVID-19 has highlighted power imbalances across the globe. In these turbulent times, this fourth edition will arm you with:</P><P></P><UL><P><LI>Fresh content on climate breakdown, inequality and diversity, public health and poverty</LI><P></P><P><LI>The critical capacity to analyse the origins, workings and future of our economic system</LI><P></P><P><LI>Contemporary case studies from around the world demonstrating how change happens</LI><P></P><P><LI>Reflective questions and critical thinking tasks to aid understanding</LI><P></P></UL><P></P><P>This popular introductory textbook has been fully updated to enable you to challenge the bad, champion the good and enact meaningful change. If you already have marketing know-how, then it will
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Social Marketing shows how marketing techniques can be used to social ends and tackle the immense challenges humankind faces. Social inequalities have driven popular revolts, from Black Lives Matter to Brexit, the climate is in crisis, and COVID-19 has highlighted power imbalances across the globe. In these turbulent times, this fourth edition will arm you with:Fresh content on climate breakdown, inequality and diversity, public health and povertyThe critical capacity to analyse the origins, workings and future of our economic systemContemporary case studies from around the world demonstrating how change happensReflective questions and critical thinking tasks to aid understandingThis popular introductory textbook has been fully updated to enable you to challenge the bad, champion the good and enact meaningful change. If you already have marketing know-how, then it will help you apply this in a health, social and ecological context. If you come from a social science, public health or ecological background, and have little knowledge of marketing, it will introduce you to its key principles and give you the chance to apply these ideas in familiar settings.

Produktinformasjon

Oppdag kraften i Social Marketing Av Gerard Hastings

Social Marketing er en banebrytende bok som viser hvordan markedsføringsteknikker kan brukes for å fremme sosiale mål og møte de enorme utfordringene menneskeheten står overfor. I en tid der sosiale ulikheter, klimaendringer og pandemier setter press på samfunnene våre, gir denne boken deg verktøyene du trenger for å skape betydelig endring.

Hva kan du forvente fra Social Marketing?

  • Oppdatert innhold: Ny informasjon om klima, ulikhet, helse og fattigdom.
  • Kritisk analyse: Lær å analysere økonomiske systemers opprinnelse og fremtid.
  • Virkelige tilfeller: Inspirerende eksempler fra hele verden som viser hvordan forandring kan skje.
  • Refleksjonsspørsmål: Praktiske oppgaver for å fremme forståelse og kritisk tenkning.

Hvem bør lese Social Marketing Av Gerard Hastings?

Boken er ideell for studenter, akademikere og fagfolk innen markedsføring og samfunnsarbeid. Den gir innsikt som gjør at du kan utfordre det negative, heve frem det positive og engasjere deg i meningsfulle initiativer.

Hvorfor velge Social Marketing?

Ved å belyse temaer som rasisme, klimaendringer, offentlig helse og mer, gir Social Marketing Av Gerard Hastings et helt nytt perspektiv på hvordan markedsføring kan bidra til sosial rettferdighet. Dette er ikke bare en bok; det er en guide til aktiv deltakelse i samfunnsforandring.

Er du klar til å ta steget videre? Social Marketing venter på deg!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnSocial Marketing Principles and Practice for Delivering Global Change
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 619,- den billigste prisen for Social Marketing Av Gerard (University Of Stirling Uk) Hastings, Dom blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
619,-
Gjennomsnittspris:
619,-
Høyeste pris:
619,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig