Social Media Entertainment Av Stuart Cunningham, David Craig

Social Media Entertainment Av Stuart Cunningham, David Craig

Winner, 2020 Outstanding Book Award, given by the International Communication AssociationHonorable Mention, 2020 Nancy Baym Book Award, given by the Association of Internet ResearchersHow t......
fra 369,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p><b><i>Winner, 2020 Outstanding Book Award, given by the International Communication Association<br/></i><br/></b><b><i>Honorable Mention, 2020 Nancy Baym Book Award, given by the Association of Internet Researchers</i></b><br/><br/><b>How the transformation of social media platforms and user-experience have redefined the entertainment industry</b><br/>In a little over a decade, competing social media platforms, including YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, and Snapchat, have given rise to a new creative industry: social media entertainment. Operating at the intersection of the entertainment and interactivity, communication and content industries, social media entertainment creators have harnessed these platforms to generate new kinds of content separate from the century-long model of intellectual property control in the traditional entertainment industry. <br/>Social media entertainment has expanded rapidly and the traditional entertainment industry has been forced to cede

Produktinformasjon

Oppdag Social Media Entertainment Av Stuart Cunningham, David Craig

Er du klar for å ta et dypdykk inn i hvordan sosiale medieplattformer formet underholdningsverdenen? Social Media Entertainment er et banebrytende verk som utforsker dette fenomenet, og viser hvordan nye kreative uttrykk har revolusjonert utviklingen av innhold i en digital tidsalder.

Hva handler boken om?

Social Media Entertainment av Cunningham og Craig tar deg med på en reise gjennom de vesentlige endringene som har skjedd i underholdningsindustrien i løpet av det siste tiåret. Gjennom en grundig analyse av plattformer som YouTube, Twitter, Instagram og Snapchat, får du innsikt i hvordan disse kanalene har gjort det mulig for skapere å omgå tradisjonelle modeller for innholdsproduksjon.

Viktige funksjoner

  • Vinner av 2020 Outstanding Book Award, tildelt av International Communication Association
  • Æresomtale, 2020 Nancy Baym Book Award, gitt av Association of Internet Researchers
  • Unik innsikt i samspillet mellom underholdning og kommunikasjon
  • Utforsker hvordan brukererfaringer på sosiale medier har omformet innholdsproduksjon

Hvorfor lese Social Media Entertainment Av Stuart Cunningham, David Craig?

Boken tilbyr en fascinerende analyse som vil være uunnværlig for alle som er interessert i sosiale medier og underholdning. Enten du er student, forsker eller bare nysgjerrig på den digitale utviklingen, vil denne boken gi deg verdifulle perspektiver. Det er som å ha en samtale med eksperter om hvilke trender som driver dagens kreative industrier!

Lær mer og bli inspirert!

Ikke gå glipp av muligheten til å forstå hvordan Social Media Entertainment har vært en katalysator for endringene vi ser i dag. Bestill ditt eksemplar i dag og bli en del av samtalen om fremtiden for underholdning!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnSocial Media Entertainment av Stuart Cunningham, David Craig
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 369,- den billigste prisen for Social Media Entertainment Av Stuart Cunningham, David Craig blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
221,-
Gjennomsnittspris:
367,-
Høyeste pris:
369,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig