
Stakeholder Involvement In Social Marketing
Produktinformasjon
Oppdag Styrken i Stakeholder Involvement In Social Marketing
Stakeholder Involvement In Social Marketing er en banebrytende bok som tar for seg hvordan man effektivt kan involvere interessenter i sosiale markedsføringsprogrammer. Med et fokus på evidensbasert erfaring, hjelper denne boken både praktikere og akademikere til å navigere utfordringene knyttet til identifisering, involvering og prioritering av ulike interessenter.
Forståelsen av Stakeholder-ledelse i sosial markedsføring
Videre ble det gjort klart gjennom å dele virkelige erfaringer og eksempler fra en rekke land som Australia, India, og Finland, hvordan samarbeid med interessenter kan lede til bærekraftig atferdsendring. Her er noen viktige punkter:
- Diverse kasustudier: Boken inneholder en rekke vurderte prosjekter innen områdene alkoholforbruk, kosthold og amming.
- Forbedret samarbeid: Den legger vekt på å etablere sterke, langsiktige allianser med interessenter som er avgjørende for suksess i sosiale markedsføringsintervensjoner.
- Teoretiske og praktiske implikasjoner: Bidrag fra ledende internasjonale forskere gir innblikk i hvordan stakeholder management kan integreres i forskning og praksis.
Hvem vil dra nytte av boken?
Enten du er forsker, avansert student, praktiker eller politikere innen helsepolitikk, vil Stakeholder Involvement In Social Marketing være et uvurderlig verktøy i din verktøykasse. Boken belyser betydningen av en helhetlig tilnærming og gir innsikter som kan anvendes i reelle situasjoner for å oppnå maksimal effektivitet innen sosial markedsføring.
Er dette boken for deg?
I dagens samfunn er effektive sosiale markedsføringsstrategier mer nødvendige enn noen gang. Med Stakeholder Involvement In Social Marketing får du tilgang til verktøyene som kreves for å drive en vellykket kampanje som gir varige resultater. Tenk deg å være i stand til å påvirke atferd på en måte som virkelig teller – dette kan bli virkelighet ved å anvende prinsippene som presenteres i denne boken.
Topplisten: Other Brand Samfunnsvitenskap

Spesifikasjon
Produktnavn | Stakeholder Involvement in Social Marketing |
Merke | Other Brand |
Populære produkter

Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 499,- den billigste prisen for Stakeholder Involvement In Social Marketing blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.