Vil du mestre kunsten av merkevareledelse? Strategic Brand Management: Building, Measuring, And Managing Brand Equity, Global Edition Av Kevin Keller, Vanitha Swaminathan er boken du trenger! Denne boken gir deg en dybdeinnsikt i hvordan du kan bygge og forvalte sterke merker gjennom vitenskapelige og praktiske tilnærminger.
Forfattere: Kevin Lane Keller, Vanitha Swaminathan
Utgave: 5. utgave
Sidetall: 624
Språk: Engelsk
ISBN: 9781292314969
Vekt: 1316g
Innbinding: Heftet
Utgitt: 2019
Ikke vent med å ta steget mot å bli en ekspert i merkevarebygging. Få tak i Strategic Brand Management og oppdag kraften i å bygge, måle, og forvalte din merkeverdi effektivt!
Produktnavn | Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition av Kevin Keller, Vanitha Swaminathan |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 999,- den billigste prisen for Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition av Kevin Keller, Vanitha Swaminathan blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.