Strategy In 3d Av Greg (Larry And Barbara Sharpf Professor O Fisher

Strategy In 3d Av Greg (Larry And Barbara Sharpf Professor O Fisher

Strategy decision making and action used to be off limits to all but the select few at the very top of an organization. It was a largely cerebral activity focused on grand long-terms plans made at annual off-site retreats away from the daily challenges of the business. That is no longer the case.The current business environme......
fra 379,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Strategy decision making and action used to be off limits to all but the select few at the very top of an organization. It was a largely cerebral activity focused on grand long-terms plans made at annual off-site retreats away from the daily challenges of the business. That is no longer the case.The current business environment does not wait for companies to slowly adjust in an annual meeting. The relentless pace of change renders today''s long-term future tomorrow''s history. Rapid innovations and ever-increasing complexities limit executives'' ability to make decisions with perfect information. Does this mean strategy is no longer useful, or even feasible? No. Good strategists are needed now more than ever. But today''s high-performing organizations think of strategy differently than in the past. These companies make strategy part of every manager''s role; they strategize continuously and tackle strategic problems through individuals from all parts of the organization.Strategy in thi
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Strategy decision making and action used to be off limits to all but the select few at the very top of an organization. It was a largely cerebral activity focused on grand long-terms plans made at annual off-site retreats away from the daily challenges of the business. That is no longer the case.The current business environment does not wait for companies to slowly adjust in an annual meeting. The relentless pace of change renders today''s long-term future tomorrow''s history. Rapid innovations and ever-increasing complexities limit executives'' ability to make decisions with perfect information. Does this mean strategy is no longer useful, or even feasible? No. Good strategists are needed now more than ever. But today''s high-performing organizations think of strategy differently than inthe past. These companies make strategy part of every manager''s role; they strategize continuously and tackle strategic problems through individuals from all parts of the organization.Strategy in this new, fast-paced world is about diagnosing the diverse array of complex challenges confronting organizations, deciding on novel solutions to address those challenges, and delivering by taking action on those solutions. Including a novel organizational framework and never-before-published application examples, Strategy in 3D helps build these foundational skills and prepares the reader for success as a strategist in the 21st century.

Produktinformasjon

Oppdag det nye paradigmet med Strategy In 3D

Har du noen gang følt at strategi er forbeholdt de som sitter på toppen, de som har den "uddannede" forståelsen? Med Strategy In 3D Av Greg (Larry And Barbara Sharpf Professor O Fisher, er dette en myte som endelig er på vei ut døren! Denne banebrytende boken tar deg med inn i et moderne perspektiv der strategi ikke bare er for de få, men en integrert del av hverdagen for alle som ønsker å bli en god strateg.

Hvorfor velge Strategy In 3D?

Denne boken gir deg ikke bare verktøyene du trenger for å navigere gjennom komplekse utfordringer, men den forklarer hvordan du kan innlemme strategisk tenkning i din daglige arbeidshverdag. Med innovative rammeverk og ekte world-case eksempler, vil du lære å:

  • Diagnostisere komplekse forretningsutfordringer
  • Utvikle nytenkende løsninger for å løse problemer
  • Ta handlingsrettet tiltak for å implementere løsninger

For hvem er Strategy In 3D?

Uansett om du er en prosjektleder, forretningsutvikler eller bare en som ønsker å styrke sin strategiske tankegang, vil denne boken gi deg de nødvendige ferdighetene for å trives i dagens hastig skiftende forretningslandskap. Den er perfekt for de som er nysgjerrige ogambisiøse nok til å ta på seg ansvaret for sin egen strategiske utvikling.

Fremtiden for strategisk tenkning

Med konstant innovasjon og endringer er det på høy tid at vi alle tilpasser oss. Strategy In 3D er ikke bare en bok; det er en guide til å tilpasse seg dagens dynamiske forretningsmiljø. Si farvel til de utgåtte tankesettene og velkommen til en verden der strategi er tilgjengelig for alle. Har du det som skal til for å bli en mester i strategisk tenkning?

Få tak i Strategy In 3D Av Greg i dag, og begynn reisen mot å bli en strategisk leder i din organisasjon!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnStrategy in 3D av Greg (Larry and Barbara Sharpf Professor o Fisher
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 379,- den billigste prisen for Strategy In 3d Av Greg (Larry And Barbara Sharpf Professor O Fisher blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
379,-
Gjennomsnittspris:
393,-
Høyeste pris:
506,63
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig