Sustainability Marketing Av Frank-Martin (Technical University Of Munich Germany) Belz, Ken (Cardiff University Uk) Peattie

Sustainability Marketing Av Frank-Martin (Technical University Of Munich Germany) Belz, Ken (Cardiff University Uk) Peattie

The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketin A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. Adopting a a consumer marketing focus, it emphasises integrating sustainability principles into both ma......
fra 649,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p>The new and extended Second Edition of the award-winning textbook <b>Sustainability Marketin A Global Perspective</b> provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. Adopting a a consumer marketing focus, it emphasises integrating sustainability principles into both marketing theory and the practical decision making of marketing managers.</p><p>The book shows how the complexities of sustainability issues can be addressed by marketers through a systematic step-by-step approach. The steps involve an analysis of socio-environmental priorities to complement conventional consumer research; an integration of social, ethical and environmental values into marketing strategy development; a new consumer-oriented sustainability marketing mix to replace the outmoded and producer-oriented ''4Ps''; and finally an analysis of how marketing can go beyond responding to social change to contribute to a transformation to a more sustainable society. Without taking
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketin A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. Adopting a a consumer marketing focus, it emphasises integrating sustainability principles into both marketing theory and the practical decision making of marketing managers. The book shows how the complexities of sustainability issues can be addressed by marketers through a systematic step-by-step approach.The steps involve an analysis of socio-environmental priorities to complement conventional consumer research; an integration of social, ethical and environmental values into marketing strategy development; a new consumer-oriented sustainability marketing mix to replace the outmoded and producer-oriented 4Ps; and finally an analysis of how marketing can go beyond responding to social change to contribute to a transformation to a more sustainable society. Without taking such steps, marketing will continue to drive global crises linked to climate change, poverty, food shortages, oil depletion and species extinction, instead of helping to tackle them.

Produktinformasjon

Oppdag Sustainability Marketing Av Frank-Martin, Belz og Peattie

Er du klar til å dykke inn i en verden av bærekraftig markedsføring? Med Sustainability Marketing Av Frank-Martin (Technical University of Munich Germany), Belz, Ken (Cardiff University UK) og Peattie, har du i hånden en banebrytende tekstbok som gir deg en helhetlig forståelse av hvordan bærekraft kan integreres i markedsføringsstrategier for det 21. århundre.

Hvorfor Velge Denne Boken?

  • Inkorporering av bærekraftsprinsipper: Lær hvordan du kan veve bærekraft inn i både markedsføringsteori og praktiske avgjørelser, noe som er avgjørende for fremtidens markedsførere.
  • Kundens Fokus: Boken har et sterkt forbrukerorientert perspektiv som er essensielt for å forstå dagens marked.
  • Systeamtisk Tilnærming: Følg en trinnvis metode for å analysere sosiale og miljømessige prioriteringer, som utfyller tradisjonell forbrukerforskning.
  • Moderne Markedsmiks: Bli kjent med en ny, forbrukerorientert bærekraftig markedsføringsmiks som erstatter de utdaterte 4P-ene.

Funksjoner Som Setter Denne Boken i En Klasse For Seg

Med et klart og engasjerende språk, presenterer forfatterne et sett med verktøy og strategier for å hjelpe markedsførere med å navigere i dagens komplekse bærekraftutfordringer. Uten disse tilnærmingene kan markedsføring fortsette å forsterke globale kriser knyttet til klimakrisen, fattigdom, matmangel og mer.

For En Bærekraftig Fremtid

Velg Sustainability Marketing Av Frank-Martin, Belz og Peattie for å være i forkant av endringene i bransjen. Denne boken er en uunnværlig ressurs for studenter, forskere og praktiserende som ønsker å tilpasse seg de nye kravene til bærekraft og ansvarlig markedsføring.

Er du klar for å gjøre en forskjell i markedsføringsverdenen? Gå ikke glipp av denne sjansen til å lære av de beste!

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerNaturvitenskap og teknologi
FormatPaperback
Størrelse
Produktvekt646 g
Høyde236 mm
Bredde187 mm
Tykkelse20 mm
Generelt
Sett
Nei
Antall sider320 Sider
TypPapirbøker