Sustainable Marketing and the Circular Economy in Poland  Key Concepts and Strategies

Sustainable Marketing and the Circular Economy in Poland Key Concepts and Strategies

Sustainable Marketing and the Circular Economy in Poland outlines the specific challenges around formulating an organisation''s marketing strategy in line with the circular economy (CE) framework.This book helps to solve the problem of ineffective pro-environmental programmes and marketing tools, which are currently......
fra 944,13
Tilgjengelig i 1 butikker
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Sustainable Marketing and the Circular Economy in Poland outlines the specific challenges around formulating an organisation''s marketing strategy in line with the circular economy (CE) framework.This book helps to solve the problem of ineffective pro-environmental programmes and marketing tools, which are currently used by enterprises to make their activities more sustainable. The authors identify key concepts and strategies of sustainable marketing to highlight the trends and development directions of marketing activities of modern enterprises. Focussing on Poland as a central case study, the book is illustrated with examples of organisations that are implementing sustainable marketing activities that are compatible with the CE model. It also presents the results of studies which examined the pro-environmental marketing efforts of small- and medium-sized enterprises, non-governmental organisations and other actors in Poland. To conclude, the authors put forward recommendations for CE network stakeholders regarding sustainable marketing management, focussing specifically on how to avoid accusations of greenwashing and other unethical organisational behaviour.This book will be of great interest to students and scholars of green marketing, sustainable business and the CE, as well as entrepreneurs and business professionals looking to formulate sustainable marketing strategies.

Produktinformasjon

Utforsk Boken: Sustainable Marketing and the Circular Economy in Poland

Er du nysgjerrig på hvordan bærekraftig markedsføring og sirkulær økonomi spiller sammen i Polen? Sustainable Marketing and the Circular Economy in Poland: Key Concepts and Strategies gir deg en dypere forståelse av de spesifikke utfordringene og strategiene som moderne organisasjoner står overfor. Boken tar for seg de ineffektive pro-miljø programmene som ofte dukker opp i dagens forretningsverden og tilbyr løsninger for å gjøre markedsføringen mer bærekraftig.

Viktige Funksjoner ved Boken

  • Komplett Veiledning: Få innsikt i nøkkelbegrepene og strategiene for bærekraftig markedsføring som er spesielt relevante for Polen.
  • Case-Studier: Lær av konkrete eksempler fra polske organisasjoner som implementerer bærekraftig markedsføring i tråd med CE-modellen.
  • Proven Resultater: Boken presenterer resultatene fra omfattende studier om miljøvennlig markedsføring i små og mellomstore bedrifter (SMB) og ideelle organisasjoner.
  • Anbefalinger for Aktører: Forfatterne gir verdifulle råd til aktørene i CE-nettverket om hvordan man kan unngå grønnvasking og andre uetiske handlinger.

Hvem Boken Er For

Enten du er student, akademiker, entreprenør eller profesjonell innen bærekraftig virksomhet, er Sustainable Marketing and the Circular Economy in Poland en uunnværlig ressurs for alle som ønsker å formulere effektive, bærekraftige markedsføringsstrategier.

Ta Det Neste Steget Mot Bærekraftighet

Ikke la muligheten gå fra deg til å forstå de unike utfordringene og mulighetene innen bærekraftig markedsføring i Polen. Med Sustainable Marketing and the Circular Economy in Poland, vil du få verktøyene og kunnskapen du trenger for å navigere i den grønne forretningsverdenen med selvtillit.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnSustainable Marketing and the Circular Economy in Poland Key Concepts and Strategies
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 944,13 den billigste prisen for Sustainable Marketing and the Circular Economy in Poland Key Concepts and Strategies blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
759,2
Gjennomsnittspris:
883,-
Høyeste pris:
944,13
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig