"That S*it Will Never Sell!" Av David Gluckman

"That S*it Will Never Sell!" Av David Gluckman

The book is about ideas, mainly in the alcoholic drinks sector. Its centrepiece is the creation of Baileys Irish Cream. It is written in a light anecdotal style and will appeal to both business people and others who are interested in the way ideas happen....
fra 305,38
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
The book is about ideas, mainly in the alcoholic drinks sector. Its centrepiece is the creation of Baileys Irish Cream. It is written in a light anecdotal style and will appeal to both business people and others who are interested in the way ideas happen.
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
David Gluckman's book about ideas for brands and how they happened has become cult reading amongst the start-up community in the UK and Europe. Its 'hero piece' is the extraordinary story of Baileys Irish Cream: how the original idea took about 45 minutes ; the 'Heath Robinson' product protoype; the consumers who described it as a 'girl's drink' or 'like Kaolin & Morphine' and the American pundit's comment that provided the title of the book. The appeal of "That S*it will never sell!" lies in the humour and simplicity of the author's story-telling.As Gluckman says "I wanted to write a business book with a smile on its face. I wanted something that young people would find both inspiring and enjoyable."What was most interesting about the book, was the fact that the author's approach to ideas remained consistent throughout his career. The same kind of inspirational no-nonsense thinking applied to Tanqueray Ten (1997) and Ciroc (2001) as to Baileys & Le Piat d'Or in the 1970s.David Gluckman describes himself as a 'back-to-front advertising copywriter'. He would look for a unique story to support a brand and then work with technical people to make the story come true. Smirnoff Black, 'the world's smoothest vodka', Tanqueray Ten, 'the freshest, cleanest-tasting gin' and Ciroc, 'the world's first grape vodka' all exemplified an approach based on functionally superior products.And the book doesn't shy away from failure either. Some of the most instructive and amusing stories are about ideas that didn't happen or brands that didn't make it. Gluckman sums up by saying "I wanted TSWNS to be a 'been there, done that, got the T-shirt' book.I was there and wanted people to know what it was like."

Produktinformasjon

Utforsk "That S*it Will Never Sell!" Av David Gluckman

Trenger du inspirasjon i din virksomhet eller bare vil du ha en morsom, men samtidig innsiktsfull lesning? David Gluckmans bok, "That S*it Will Never Sell!", er akkurat det du leter etter! Denne boken er blitt til en kultklassiker blant nytenkende gründere i Storbritannia og Europa. Her tar Gluckman oss med på en reise gjennom hans unike tilnærming til merkevarebygging, med særlig fokus på den legendariske historien om Baileys Irish Cream.

Hva kan du forvente av boken?

  • Humor og enkelhet: Gluckman har en evne til å fortelle historier på en måte som både er engasjerende og underholdende. Han sier selv: "Jeg ønsket å skrive en forretningsbok med et smil på ansiktet."
  • Kraftige historier: I tillegg til å feire suksesser, drøfter boken også feilgrep og mislykkede prosjekter, noe som gir dybde og verdi til leseren.
  • Unike perspektiver: Gluckman ønsker å gi oss et innblikk i hvordan idéer oppstår og hvordan de blir til fremgangsrike produkter, som Smirnoff Black og Ciroc.

Hvorfor du bør lese "That S*it Will Never Sell!"

Boken henvender seg til både bedriftsfolk og de som bare er nysgjerrige på hvordan store idéer kan bli til virkelighet. Den er skrevet i en lettfattelig stil og appellerer til en bred målgruppe. Enten du er en ivrig leser av forretningslitteratur eller bare elsker gode historier, vil du ikke angre på å plukke opp denne boken.

Så, hvis du er klar for en underholdende og lærende reise med en av bransjens mest uortodokse tenkere, er "That S*it Will Never Sell!" definitivt boken for deg. Grip sjansen til å lære om innovasjon og merkevarestrategi fra en som har vært i krigen.

Spesifikasjon

Produkt
Produktnavn"That S*it Will Never Sell!" av David Gluckman
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 305,38 den billigste prisen for "That S*it Will Never Sell!" Av David Gluckman blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste historie og dokumentar for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
279,2
Gjennomsnittspris:
303,-
Høyeste pris:
305,38
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig