The Digital-First Customer Experience Av Joe Wheeler

The Digital-First Customer Experience Av Joe Wheeler

The definitive guide to designing digital-first experiences customers love. In his third book on the topic of customer experience, bestselling author and consultant Joe Wheeler tackles the challenges many organizations are facing as they attempt to design compelling experiences in a digital-first world. It features case stud......
fra 379,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p><b>The definitive guide to designing digital-first experiences customers love.</b><br><br> In his third book on the topic of customer experience, bestselling author and consultant <b>Joe Wheeler</b> tackles the challenges many organizations are facing as they attempt to design compelling experiences in a digital-first world. It features case studies of leading brands including Lemonade, Spotify, CEMEX, VMware, Starbucks, NIKE and Amazon.<br><br>Part One introduces the new "3 Cs", key trends associated with technology convergence, competition and culture change in a post-pandemic world. Part Two takes a deep dive into seven design strategies, from designing emotional peaks across channels to empowering customers through immersive experiences that merge physical and digital assets. Part Three provides a playbook for how to design digital-first experiences, including how to solve the <i>right</i> problems, develop a measurable <i>business case</i>, design digital-first experiences cust
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
The definitive guide to designing digital-first experiences customers love. In his third book on the topic of customer experience, bestselling author and consultant Joe Wheeler tackles the challenges many organizations are facing as they attempt to design compelling experiences in a digital-first world. It features case studies of leading brands including Lemonade, Spotify, CEMEX, VMware, Starbucks, NIKE and Amazon.Part One introduces the new "3 Cs", key trends associated with technology convergence, competition and culture change in a post-pandemic world. Part Two takes a deep dive into seven design strategies, from designing emotional peaks across channels to empowering customers through immersive experiences that merge physical and digital assets. Part Three provides a playbook for how to design digital-first experiences, including how to solve the right problems, develop a measurable business case, design digital-first experiences customers love and execute the new design at scale.

Produktinformasjon

Utforsk The Digital-First Customer Experience Av Joe Wheeler

Er du klar for å ta din forståelse av kundereisen til neste nivå? I The Digital-First Customer Experience gir Joe Wheeler deg en unik innsikt i hvordan man kan skape digital-første opplevelser som virkelig resonnerer med kundene. Denne boken er ikke bare en guide; det er en samling av ideer og strategier fra noen av de mest innovative merkene i verden.

Hva kan du forvente fra denne utgaven?

  • Case-studier fra ledende merker: Lær av suksesshistoriene til store navn som Spotify, Amazon og NIKE.
  • De 3 C-ene: Få innsikt i teknologisk konvergens, konkurranse og kulturforandringer i en post-pandemisk verden.
  • Sju designstrategier: Dykk ned i metoder for å skape emosjonelle høydepunkter og sømløse opplevelser for kundene.
  • Praktisk spillbok: Få verktøyene du trenger for å designe digitale opplevelser som virkelig tilfredsstiller dine kunders behov.

Hvorfor velge The Digital-First Customer Experience?

Joe Wheelers tredje bok tar for seg de virkelige utfordringene organisasjoner står overfor i en stadig mer digitalisert verden. Den kombinerer teori med praksis, og gir deg verktøyene for å løse de riktige problemene og bygge en målbar forretningsstrategi.

Hvem bør lese denne boken?

Enten du er en marketer, kundeopplevelsesleder, eller bare en nysgjerrig leser, vil The Digital-First Customer Experience Av Joe Wheeler gi deg essensielle verktøy for å forstå og forbedre kundeinteraksjoner i dagens digitale landskap. Ikke gå glipp av muligheten til å transformere ditt perspektiv på kundereiser!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnThe Digital-First Customer Experience av Joe Wheeler
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 379,- den billigste prisen for The Digital-First Customer Experience Av Joe Wheeler blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
379,-
Gjennomsnittspris:
379,-
Høyeste pris:
379,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig