The End Of Marketing Av Carlos Gil

The End Of Marketing Av Carlos Gil

Marketing as we know it is dead. Learn how to spend less time reaching only a limited number of followers and build more time listening to what's relevant to customers, clients and your community....
fra 299,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Marketing as we know it is dead. Learn how to spend less time reaching only a limited number of followers and build more time listening to what's relevant to customers, clients and your community.
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
WINNER: American Book Fest Best Book Awards 2020 - Marketing and Advertising categoryWINNER: NYC Big Book Award 2020 - Business: Small Business and Entrepreneurship categoryWINNER: BookAuthority Best New Book to Read in 2020 - Social Media Marketing categoryFINALIST: Business Book Awards 2020 - International Business Book categoryIn a post-pandemic society, how can brands adapt to the new age of marketing without alienating their customers or clients? How can companies remain relevant in an era where a TikTok influencer has more impact than a billion-dollar corporation? The answer is to be human. In today''s fragmented and noisy digital ecosystem, more people appreciate the value of authentic marketing and an engaged community than the number of likes on a post or what their favorite brand has on sale. The End of Marketing revolutionizes the way brands, agencies and marketers should approach marketing to reach today''s consumers. Using lessons from celebrities including DJ Khaled, Kim Kardashian, Ja Rule and Kanye West, and organizations such as Marriott, Wendy''s, Airbnb, Zoom and others, this book teaches you the framework to help you reclaim organic engagement, develop strategies for engaging customers and become a marketing savage.This fully updated second edition of The End of Marketing will teach you how to remain digitally relevant in a post-pandemic world where algorithms dominate, organic reach is dwindling and consumers don''t want to be sold to; they want to be engaged.

Produktinformasjon

Oppdag «The End Of Marketing Av Carlos Gil»

Er du klar for å dykke inn i en ny æra av markedsføring? The End Of Marketing Av Carlos Gil er ikke bare en bok; det er en revolusjonerende guide til hvordan merkevarer kan tilpasse seg en verden der det å være menneskelig er nøkkelen. Vinner av flere prestisjefylte priser, inkludert American Book Fest Best Book Awards 2020 og NYC Big Book Award 2020, viser denne boken vei for både små og store bedrifter.

Hvorfor bør du lese «The End Of Marketing»?

  • Praktisk innsikt: Lær hvordan du kan navigere i den post-pandemiske markedsføringsverdenen.
  • Engasjement som strategi: Finn ut hvordan du kan engasjere kundene dine på en autentisk måte.
  • Innovative tilnærminger: Hent inspirasjon fra kjente personligheter som DJ Khaled og Kim Kardashian samt ledende selskaper som Airbnb og Zoom.

Hvem passer boken for?

Enten du er en markedsfører, bedriftseier, eller bare interessert i moderne markedsstrategier, vil The End Of Marketing Av Carlos Gil gi deg verktøyene du trenger for å forstå hvordan du kan være relevant i en stadig mer digitalisert hverdag.

Høydepunkter fra boken

  • Relevans i en tid der algoritmer dikterer hva vi ser.
  • Praktiske råd for å opprettholde organisk rekkevidde.
  • Strategier for å skape ekte forbindelser med kunder.

The End Of Marketing Av Carlos Gil går imot tradisjonelle metoder og tar deg med på en reise mot mer relasjonell markedsføring. Det handler ikke bare om å selge, men å lytte og engasjere. Bli med nå og oppdag hva som kreves for å være en markedsføringshelt i dag!

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerBusinesslitteratur, Økonomi og jus
FormatPocket
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 299,- den billigste prisen for The End Of Marketing Av Carlos Gil blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
299,-
Gjennomsnittspris:
315,-
Høyeste pris:
366,63
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig