The Great Lockdown Av Shivaji Das, Aroop Zutshi, Janesh Janardhanan

The Great Lockdown Av Shivaji Das, Aroop Zutshi, Janesh Janardhanan

A collection of insider accounts describing the organizational impact of COVID-19In The Great Lockdown: Lessons Learned During the Pandemic from Organizations Around the Globe, expert strategists Shivaji Das, Aroop Zutshi , and Janesh Janardhanan deliver an ins......
fra 305,38
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p><b>A collection of insider accounts describing the organizational impact of COVID-19</b></p><p>In <i>The Great Lockdown: Lessons Learned During the Pandemic from Organizations Around the Globe</i>, expert strategists Shivaji Das, Aroop Zutshi , and Janesh Janardhanan deliver an insightful exploration of this once-in-a-lifetime event to unearth invaluable learnings for the future. Told through the experiences of CXOs at billion-dollar companies, star start-ups, and non-profits from around the world, the book chronicles the ups and downs of sophisticated organizations as they navigated the COVID-19 crisis through initiatives impacting people, processes, and technology.</p><ul><li>Revealing case studies contributed by the CXOs of companies spanning multiple geographies - from the USA to Iran, Uganda to Hong Kong, and multiple sectors ¿ social media, technology, aviation, luxury retail, healthcare, etc.</li><li>Incisive analyses of the techniques and strategies that worked¿or didn¿t¿for
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
A collection of insider accounts describing the organizational impact of COVID-19 In The Great Lockdown: Lessons Learned During the Pandemic from Organizations Around the Globe, expert strategists Shivaji Das, Aroop Zutshi , and Janesh Janardhanan deliver an insightful exploration of this once-in-a-lifetime event to unearth invaluable learnings for the future. Told through the experiences of CXOs at billion-dollar companies, star start-ups, and non-profits from around the world, the book chronicles the ups and downs of sophisticated organizations as they navigated the COVID-19 crisis through initiatives impacting people, processes, and technology. Revealing case studies contributed by the CXOs of companies spanning multiple geographies - from the USA to Iran, Uganda to Hong Kong, and multiple sectors - social media, technology, aviation, luxury retail, healthcare, etc.Incisive analyses of the techniques and strategies that worked-or didn't-for organizations during the COVID-19 pandemic, covering the role and evolution of leadership, organizational culture, innovation and digitizationPractical guidance for business leaders to apply to their own firms in times of great economic upheaval: the next pandemic, climate disasters, cyber-attacks The leaders contributing their organization's survival and revival stories include those from Julius Baer, SAP, Terumo, IndiGrid, Tapsi, Fonterra, Hornet Networks, Globalization Partners, beCuriou, GoGoX, Abacus Pharma, Real Wear Inc, SOS Children's Villages, Bangalore International Airport, and A Lange & Sohne. Perfect for executives, managers, and other business leaders, The Great Lockdown is an invaluable addition to the libraries of anyone interested in case studies of corporate resilience and endurance in the face of unprecedented economic challenges.

Produktinformasjon

Utforsk The Great Lockdown av Shivaji Das, Aroop Zutshi og Janesh Janardhanan

Er du nysgjerrig på hvordan organisasjoner fra hele verden taklet den globale krisen som oppsto under COVID-19? I The Great Lockdown tilbyr ekspertene Shivaji Das, Aroop Zutshi, og Janesh Janardhanan en dyptgående innsikt i hvordan selskaper navigerte gjennom usikre tider og hvilke leksjoner de lærte.

Innblikk i organisasjonskultur og lederskap

  • Perspektiver fra CXOs i milliard-dollar firmaer, lovende oppstartsselskaper og ideelle organisasjoner.
  • Case-studier fra ulike sektorer som teknologi, helsevesen, luksusmote og mer.
  • Analyse av strategier og teknikker som fungerte – og de som ikke gjorde.

Uunnværlig veiledning for fremtidige utfordringer

I en verden som stadig er i endring, gir The Great Lockdown et kompass for ledere som ønsker å forstå hvordan man kan håndtere fremtidige kriser, enten det er pandemier, klimaendringer eller cyberangrep. Boken er ikke bare en dokumentasjon av fortiden, men en veiledning for hvordan man kan styrke og revitalisere en organisasjon i krisetider.

Hvorfor du bør lese The Great Lockdown

Med bidrag fra kjente ledere fra selskaper som Julius Baer, SAP, og Terumo, gir denne boken unike innsikter fra frontlinjene av krisen. Den er perfekt for:

  • Toppledere og ledere som ønsker å styrke sin organisasjons kultur.
  • Studenter og forskere som er interessert i organisatorisk motstandskraft.
  • Alle som ønsker å lære av virkelige eksempler for å skape fremgang under usikre forhold.

The Great Lockdown er ikke bare en bok, det er en ressurserik kilde for alle som ønsker å forstå hvordan man kan navigere i fremtidige utfordringer, basert på ekte erfaringer fra eksepsjonelle ledere verden over.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnThe Great Lockdown - Lessons Learned During the Pandemic from Organizations Around the World av S Das
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 305,38 den billigste prisen for The Great Lockdown Av Shivaji Das, Aroop Zutshi, Janesh Janardhanan blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
271,-
Gjennomsnittspris:
284,-
Høyeste pris:
305,38
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig