The Human Element Av Loran Nordgren, David Schonthal

The Human Element Av Loran Nordgren, David Schonthal

Wall Street Journal bestsellerWatch your most innovative ideas take flight by overcoming the forces that resist changeThe Human Element?is for anyone who wants to introduce a new idea or innovation into the world. Most m......
fra 305,38
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p><b><i>Wall Street Journal</i> bestseller<br/><br/>Watch your most innovative ideas take flight by overcoming the forces that resist change</b></p><p><i>The Human Element</i>?is for anyone who wants to introduce a new idea or innovation into the world. Most marketers, innovators, executives, activists, or anyone else in the business of creating change, operate on a deep assumption. It is the belief that the best (and perhaps only) way to convince people to embrace a new idea is to heighten the appeal of the idea itself. We instinctively believe that if we add enough value, people will eventually say "yes." This reflex leads us down a path of adding features and benefits to our ideas or increasing the sizzle of our messaging - all in the hope of getting others on board. We call this instinct the "Fuel-based mindset." The Fuel-based mindset explains so much of what we do, from adding countless trivial features to software, to bolting a sixth blade onto a shaving razor.</p><p>By focus
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Wall Street Journal bestsellerWatch your most innovative ideas take flight by overcoming the forces that resist change The Human Element is for anyone who wants to introduce a new idea or innovation into the world. Most marketers, innovators, executives, activists, or anyone else in the business of creating change, operate on a deep assumption. It is the belief that the best (and perhaps only) way to convince people to embrace a new idea is to heighten the appeal of the idea itself. We instinctively believe that if we add enough value, people will eventually say "yes." This reflex leads us down a path of adding features and benefits to our ideas or increasing the sizzle of our messaging - all in the hope of getting others on board. We call this instinct the "Fuel-based mindset." The Fuel-based mindset explains so much of what we do, from adding countless trivial features to software, to bolting a sixth blade onto a shaving razor. By focusing on Fuel, innovators neglect the other half of the equation – the psychological Frictions that oppose change. Frictions create drag on innovation. And though they are rarely considered, overcoming these Frictions is essential for bringing new ideas into the world. The Human Element highlights the four Frictions that operate against innovation. Readers will discover: Why their best ideas and initiatives often get rejected – despite their undeniable value How to disarm the forces of resistance that act against change How to transform the very Frictions that hold us back into catalysts for change Perfect for business leaders, product managers, educators, and anyone else who seeks to bring new and exciting ideas to life, The Human Element is an indispensable resource to help people overcome the powerful forces of human nature that instinctively resist change.

Produktinformasjon

Oppdag Kraften i Innovation med The Human Element Av Loran Nordgren, David Schonthal

Er du klar for å ta dine ideer til nye høyder? Med The Human Element, en Wall Street Journal bestseller, lærer du hvordan du kan omgå barrierene som hindrer innovasjon. Dette unike verket er skreddersydd for alle som ønsker å introdusere nye konsepter eller løsninger til verden, enten du er leder, innovatør, markedsfører eller aktivist.

Hvorfor Friksjon Kan Være Din Beste Venn

Har du noen gang lurt på hvorfor de beste ideene dine ofte blir avvist, til tross for at de er strålende? Det er her The Human Element kommer inn i bildet. Boken fremhever de fire friksjonene som jobber mot innovasjon, og viser deg hvordan du kan:

  • Identifisere og forstå kildene til motstand mot endring
  • Deaktivere friksjonens negative innflytelse på dine initiativ
  • Transformere friksjoner til drivkrefter for positiv forandring

Fremtidens Innovasjon ligger i Mennesket

For å virkeliggjøre de mest spennende og transformative ideene, må man navigere det komplekse landskapet av menneskelig atferd. The Human Element Av Loran Nordgren, David Schonthal gir en dypere innsikt i hvordan psykologiske friksjoner fungerer og hvordan vi kan bruke vår forståelse av dem for å lage innovative løsninger. Dette er en uvurderlig ressurs for alle som søker å overvinne de menneskelige instinktene som ofte motarbeider endring.

Praktiske Verktøy for Innovatører

Boken er ikke bare teori; den er også et verktøy. Gjennom praktiske strategier og eksempler vil du lære:

  • Hvordan å forandre friksjon til motivasjon
  • Å utvikle en bærekraftig tilnærming til innovasjon
  • Å inspirere andre til å omfavne din visjon for forandring

Uansett hvilken bransje du opererer i, vil The Human Element hjelpe deg med å omformulere din tilnærming til innovasjon. Gjør deg klar til å overvinne barrierene og se dine beste ideer ta flukt!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnThe Human Element av Loran Nordgren, David Schonthal
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 305,38 den billigste prisen for The Human Element Av Loran Nordgren, David Schonthal blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
279,-
Gjennomsnittspris:
288,-
Høyeste pris:
305,38
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig