Vi lever i en ny maskinalder som gir unike muligheter, spesielt innen generering av kundeinnsikt. Denne transformative perioden radikalt endrer hvordan vi skaper forretningsverdi. Med fremdrift innen maskinlæring, nye teknologier og et hav av data, er det avgjørende å mestre de nye ferdighetene som kreves.
The Machine Age Of Customer Insight utforsker transformasjonen av kundeinnsikt i dagens digitale landskap. Boken presenterer innsiktene fra tankelederne fra anerkjente universiteter i USA og Europa, samt eksperter fra ulike bransjer, som sammen gir et omfattende perspektiv på emnet.
For både akademikere og praktikere er dette verket en uvurderlig ressurs. Den tar opp viktige faktorer for suksess og gir innsikt i hvordan man kan trives i denne nye alderen. I en tid hvor innovative verktøy og teknologier gjennomsyrer alle aspekter av forretningsdrift, er det essensielt å forstå hvordan man kan utnytte disse ressursene.
Er du klar til å ta steget inn i den nye maskinalderen og omfavne mulighetene som venter? La The Machine Age Of Customer Insight være din guide til fremtiden for kundeinnsikt. Oppdag hvordan maskinlæring kan være nøkkelen til suksess!
Produktnavn | The Machine Age of Customer Insight |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 429,- den billigste prisen for The Machine Age of Customer Insight blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.