The Mikoyan-Gurevich Mig-3 Vol. Ii Av Dariusz Paduch

The Mikoyan-Gurevich Mig-3 Vol. Ii Av Dariusz Paduch

The I-200 fighter project was a compromise between design office's capabilities, realities of the Soviet aviation industry, with its available technologies, and military requirements. According to the brief description of the MiG-3 from 1941, it was, in terms of its purpose, an interceptor, but, interestingly, it could a......
fra 305,38
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
The I-200 fighter project was a compromise between design office's capabilities, realities of the Soviet aviation industry, with its available technologies, and military requirements. According to the brief description of the MiG-3 from 1941, it was, in terms of its purpose, an interceptor, but, interestingly, it could also be used as... an attack aircraft, or a light, fast dive bomber. Both the I-200 prototypes and the later MiG-1 and MiG-3 were single-seat, single-engine, mixed-design low-wing aircraft. Front part of the fuselage, together with the centre wing, up to the rear wall of the pilot's cockpit, was made of metal. Only the tail part of the fuselage and wing consoles were wooden. Vertical stabilizer, which was an integral part of the fuselage, was made of wood, too, but horizontal stabilizer was all-metal. Rudders and ailerons had a metal construction and canvas cover. Undercarriage was made of chromansil steel. In front part of the fuselage there was a pilot's cabin with a s
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
The I-200 fighter project was a compromise between design office’s capabilities, realities of the Soviet aviation industry, with its available technologies, and military requirements. According to the brief description of the MiG-3 from 1941, it was, in terms of its purpose, an interceptor, but, interestingly, it could also be used as… an attack aircraft, or a light, fast dive bomber. Both the I-200 prototypes and the later MiG-1 and MiG-3 were single-seat, single-engine, mixed-design low-wing aircraft. Front part of the fuselage, together with the centre wing, up to the rear wall of the pilot’s cockpit, was made of metal. Only the tail part of the fuselage and wing consoles were wooden. Vertical stabilizer, which was an integral part of the fuselage, was made of wood, too, but horizontal stabilizer was all-metal. Rudders and ailerons had a metal construction and canvas cover. Undercarriage was made of chromansil steel. In front part of the fuselage there was a pilot’s cabin with a seat, instrument panel and controls, front fuel tank, main offensive armament, water cooler and other componentry. Centre wing was attached to the front part of the fuselage at seven points, the rear part at four points, while the engine mount was supported by two.

Produktinformasjon

Oppdag The Mikoyan-Gurevich Mig-3 Vol. Ii Av Dariusz Paduch

Er du en av de som elsker historier om luftkamp og legendariske fly? Da vil The Mikoyan-Gurevich Mig-3 Vol. Ii Av Dariusz Paduch absolutt fange interessen din! Dette unike verket gir deg en detaljert dykking inn i design og utvikling av et av Sovjetunionens mest bemerkelsesverdige jagerfly, Mig-3, som kombinerte innovativ teknologi med krigens realiteter.

En dypere forståelse av Mig-3

Boken utforsker nøkkelaspekter ved Mig-3's design, inklusive:

  • Konstruksjon: En blanding av metall og tre, hvor fremre del var i metall og bakparten i tre, kombinert for å skape en lett, men robust struktur.
  • Funksjonalitet: Designet som et jagerfly med muligheter for angrep og dykking, noe som gjorde det allsidig på slagmarken.
  • Tekniske spesifikasjoner: Single-seters, single-motors oppsett, som gir høy hastighet og smidighet i luften.

Hva gjør denne boken spesiell?

The Mikoyan-Gurevich Mig-3 Vol. Ii av Dariusz Paduch er ikke bare en bok – det er en reise tilbake til tidlig krigsflyging. Uansett om du er en flyentusiast, historiker eller bare nysgjerrig på militær teknologi, vil denne boken gi deg et unikt perspektiv.

Med en kombinasjon av grundig forskning og visuelt innhold, tar forfatteren leserne med på en oppdagelsesreise gjennom flyets historie, utviklingen av dets design og dens plass i kampene som formet 1900-tallet. Boken er perfekt både for innholdstrening og som en essensiell del av enhver flysamler sine hyller.

Perfekt for samlere og entusiaster

Uansett om du er på utkikk etter en informativ lesning eller en flott gave til en venn med lignende interesser, vil The Mikoyan-Gurevich Mig-3 ikke skuffe. Den gir en perfekt blanding av tekniske detaljer og spennende historier fra luften. Sikre deg et eksemplar i dag og start reisen inn i den fascinerende verdenen av militærfly!

Spesifikasjon

Generelt
Ekspansjon (krever grunnspillet)
Nei
Reise-versjon (kompakt version)
Nei
Kartong
Nei
Papir
Nei
Prisvinnende spill
Nei
Annet
NøkkelordÅrets Julklapp

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 305,38 den billigste prisen for The Mikoyan-Gurevich Mig-3 Vol. Ii Av Dariusz Paduch blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
279,-
Gjennomsnittspris:
290,-
Høyeste pris:
305,38
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig