The New Generation Z In Asia

The New Generation Z In Asia

This book is the first to compare the Asiatic Generation Z (born 1990¿1995) in terms of country and culture specific drivers and characteristics based on interdisciplinary and international scientific research. Although Asia has been the focus of many articles and books on demographics, politics and economics, few authors und......
fra 429,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
This book is the first to compare the Asiatic Generation Z (born 1990¿1995) in terms of country and culture specific drivers and characteristics based on interdisciplinary and international scientific research. Although Asia has been the focus of many articles and books on demographics, politics and economics, few authors understand in depth the behaviour of the young people in their roles as consumers and as new members of the working world. <div><br></div><div><i>The New Generation Z in Asia: Dynamics, Differences, Digitalization</i> explores how specific Asiatic cultures translate into a creative and innovative society in order to conduct business to adjust their recruitment and retention strategies, also examining how they attract and retain the best young talent in Asia. </div><div><br></div><div>Written for academics and professionals in the fields of Management, Organizational Behaviour, Marketing, and Human Resource Management, this work examines a set of topics that describe s
Forhåndsbestill
Frakt og levering

Produktinformasjon

Oppdag "The New Generation Z in Asia"

The New Generation Z in Asia er en banebrytende bok som gir deg innsikt i de unike kjennetegnene og driverne som former ungdommene født mellom 1990 og 1995 i Asia. Dette verket skiller seg ut ved å sammenligne erfaringene til den asiatiske generasjonen Z i ulike kulturer, og viser hvordan disse faktorene påvirker forbrukeratferd og arbeidsliv.

En dypdykk i Asias ungdom

Har du noen gang lurt på hva som driver den asiatiske generasjonen Z? Denne boken tar deg med på en reise gjennom forskning, demografi og kultur for å avdekke hvordan disse unge menneskene tilpasser seg og innoverer i et stadig mer digitalisert samfunn. Her er noen av de viktigste temaene boken dekker:

  • Kulturelle forskjeller blant generasjon Z i Asia
  • Strategier for rekruttering og talentbevaring
  • Hvordan teknologi påvirker deres livsstil og arbeidsvaner
  • Case-studier fra ulike asiatiske land

Hvorfor lese "The New Generation Z in Asia"?

Boken er ideell for akademikere, fagfolk og alle som ønsker å forstå denne dynamiske generasjonen. Den gir praktiske innspill til organisasjoner som ønsker å tilpasse sine rekrutteringsstrategier for å tiltrekke og beholde de beste unge talentene i Asia. Med sitt fokus på digitalisering og innovasjon, gir den verdifulle perspektiver for både studenter og erfarne ledere.

Fakta om produktet

Utgitt av BRAND, har "The New Generation Z in Asia" blitt anerkjent som en omfattende ressurs for de som ønsker å navigere i det komplekse landskapet av ungdomskultur i dagens Asia. Boken er egnet for lesere i alderen 18-70 år og passer perfekt for både klasseværelsebruk og personlig interesse.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnThe New Generation Z in Asia
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 429,- den billigste prisen for The New Generation Z In Asia blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
429,-
Gjennomsnittspris:
429,-
Høyeste pris:
429,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig