Farge | Grønn |
Er du klar for å ta markedsføringen din til neste nivå? The New Rules Of Green Marketing er ikke bare en bok; det er en guide som viser deg veien inn i den bærekraftige fremtiden! I denne innovative boken, skrevet av Jacquelyn Ottman, lærer du hvordan du kan navigere i den grønne markedsplassen som har utviklet seg raskt, og hvordan du kan maksimere verdien av dine produkter.
Tradisjonelt har markedsførere fokusert på "dypt grønne" forbrukere, men hva hvis du kunne nå ut til en mye større gruppe? Dette er essensen av Ottmans budskap. Boken gir deg verktøyene til å:
Med en trendy grønn farge, symboliserer boken mer enn bare bærekraft; den representerer en ny bølge av helse, ytelse, kostnadseffektivitet, smak og bekvemmelighet. Har du noen gang tenkt over hvordan grønn markedsføring kan være både miljøvennlig og lønsom? Denne boken viser deg den perfekte balansen!
The New Rules Of Green Marketing Av Jacquelyn Ottman er et must-read for alle som ønsker å bli ledende innen grønn markedsføring. Uansett om du er en liten bedrift eller en stor aktør, vil denne boken gi deg innsikten du trenger for å skille deg ut i dagens konkurransedyktige landskap.
Ta steget mot en mer bærekraftig fremtid og bli en del av den grønne revolusjonen – begynn med The New Rules Of Green Marketing i dag!
Produktnavn | The New Rules of Green Marketing av Jacquelyn Ottman |
Merke | Other Brand |
Farge | Grønn |
Akkurat nå er 439,- den billigste prisen for The New Rules of Green Marketing av Jacquelyn Ottman blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.