
Thompson Media and Modernity
Drawing on the work of social and political theorists, cultural historians and communication researchers, this book provides an analysis of: the rise of mediated interaction; the creation of new forms of mediated visibility; and the emergence of global communication networks....
fra 99,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Media and modernity - a social theory of the media. Drawing on the work of social and political theorists, cultural historians and communication researchers, this book provides an analysis of: the rise of mediated interaction; the creation of new forms of mediated visibility; and the emergence of global communication networks. Forfattere: John B. Thompson Utgave: ukjent Språk: Engelsk Sidetall: 328 ISBN: 9780745610054 Vekt: 504 g Forla John Wiley & Sons Innbindin Heftet Utgitt: 1995 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Polity Press Samfunnsvitenskap
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Thompson Media and Modernity |
| Merke | Polity Press |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 99,- den billigste prisen for Thompson Media and Modernity blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
We Are Eating the EarthThe Atomic HumanHustle UrbanismSix Conversations We're Scared to Have from the Guilty Feminist
Jackson RisingGovernance Networks in the Public SectorTrusting Recovery and DesistanceThe Making of a Sociologist






