
Thompson Media and Modernity
Drawing on the work of social and political theorists, cultural historians and communication researchers, this book provides an analysis of: the rise of mediated interaction; the creation of new forms of mediated visibility; and the emergence of global communication networks....
fra 99,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Media and modernity - a social theory of the media. Drawing on the work of social and political theorists, cultural historians and communication researchers, this book provides an analysis of: the rise of mediated interaction; the creation of new forms of mediated visibility; and the emergence of global communication networks. Forfattere: John B. Thompson Utgave: ukjent Språk: Engelsk Sidetall: 328 ISBN: 9780745610054 Vekt: 504 g Forla John Wiley & Sons Innbindin Heftet Utgitt: 1995 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Polity Press Samfunnsvitenskap
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Thompson Media and Modernity |
| Merke | Polity Press |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 99,- den billigste prisen for Thompson Media and Modernity blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Journalism in the Grey ZoneWe Have Never Been WokeFour Questions About ViolenceThe Seven Rules of Trust
Det geopolitiske polhavetTranslating Anarchy ¿ The Anarchism of Occupy Wall StreetThe Singularity ParadoxPanzerwrecks 26: Bulge 2






